Apie šio modelio kūrimą sklando įvairiausios kalbos, tačiau mums visiems reikia pripažinti vieną faktą - net ir ne pačios sportiškiausios modelio versijos atrodo elegantiškai ir išskirtinai. Kitaip negu 3 serijos „BMW“ ar C klasės „Mercedes Benz“ modeliai, kurių kukliausios versijos atrodo apgailėtinai, „Giulia“ šios problemos neturi.
Masinė automobilio gamyba prasidės kovo 14 dieną, o pirmieji užsakymai visoje Europoje bus priimami nuo šių metų balandžio vidurio.
Variklių gama - neįspūdinga. Prekybos pradžioje „Giulia“ bus parduodama su 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 200 arklio galių. Šis variklis bus poruojamas tik su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Dyzelinių variklių gamoje bus 2.2 litro, keturių cilindrų agregatas, kuris išvystys 180 arklio galių. Pastarasis agregatas bus poruojamas su šešių laipsnių mechanine arba aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže.
Pasak Sergio Marchionne, variklių gama bus praplėsta šių metų pabaigoje. Prie kitų agregatų prisijungs 2.0 litrų benzininis motoras išvystantis 180, 250 arba 330 arklio galių, ir 2.2 litro dyzelinis motoras išvystantis 135 arba 210 arklio galių.
„Alfa Romeo“ vadovo Haraldo Westerio teigimu, artimiausioje ateityje mechaninės pavarų dėžės bus poruojamos su visais variklių gamoje esančiais agregatais.
„Alfa Romeo“ iki šiol neatskleidė netrukus prekyboje pasirodysiančio modelio kainos, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, pigiausia „Giulia“ modifikacija kainuos nuo maždaug 30 tūkst. eurų.
Keletą metų lauktas „Alfa Romeo“ modelis mūsų šalyje turėtų pasirodyti šių metų antrame ketvirtyje.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!