„Turbo“ era
Atmosferiniai varikliai miršta - tokį įspūdį galima susidaryti apžiūrėjus kiekvieną automobilių gamintojo stendą. Kad ir kaip mylėtume automobilius su atmosferiniais varikliais, tačiau reikia susitaikyti su mintimi, jog ateityje 99 procentai automobilių turės turbo-benzininius motorus.
Naujos kartos „Opel Corsa OPC“ yra vienas iš tų, kuris yra aprūpintas 1.6 litro, 4 cilindrų turbo-benzininiu agregatu. Šis variklis išvysto 210 arklio galių ir 280 Nm sukimo momentą. Palyginus su senuoju modeliu, turbo-benzininis agregatas išvysto 15 arklio galių ir 50 Nm daugiau. Jų pakanka kompensuoti truputėlį padidėjusį „Corsa OPC“ svorį.
Teoriškai, „Corsa OPC“ iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per 6.8 sekundės ir pasieks 230 km/val. maksimalų greitį. Nežinome kodėl, tačiau gamintojas labai akcentuoja įsibėgėjimą nuo 80 iki 120 km/val. Pasak „Opel“ kompanijos atstovų, „Corsa OPC“ nuo 80 iki 120 km/vall. įsibėgės per 6.4 sekundės.
Didžiausias sukimo momentas (245 Nm) pasiekiamas ne aukštesniuose variklio sūkiuose, bet žemesniuose. Pasak „Opel“ atstovų, didžiausias sukimo momentas pasiekiamas varikliui dirbant tik 1900 aps/min.
Blizgučiai
Tradiciškai, sportiškiausios modelio versijos išsiskiria agresyviai atrodančiomis kėbulo detalėmis, didžiuliais spoileriais ir pan. „Opel Corsa OPC“ yra ne išimtis.
„OPC“ specialistai sportiškiausią „Corsa“ versiją aprengė didesnėmis oro paėmimo angomis, specialiai šiam modeliui pagamintu kapotu bei slenksčiais.
„OPC“ pasididžiavimas - „Frequency Selective Damping“ technolgija. Automaniškai kalbant - elektronikos valdomi amortizatoriai, kurių standumas keičiasi priklausomai nuo kelio dangos ar vairavimo manieros.
Prekyba šiuo modeliu prasidės šių metų pavasarį. Bent jau Vokietijoje, „Corsa OPC“ kainuos nuo 24 tūkst. eurų.