Itališkas sedanas yra 5.37 metro ilgio, 1.98 metro pločio, 1.46 metro aukščio ir pasižymi 3.33 metro ilgio ratų baze.
„Italdesign“ kėbulas bei automobilio struktūra buvo pagaminta iš aliuminio, magnio ir anglies pluošto. Šių medžiagų dėka pavyko sukurti prabangų sedaną, kuris sveria vos 2005 kilogramus.
Ar šis automobilis kada nors pateks į serijinę gamybą? Greičiausiai ne. Nebent įvyktų koks nors stebuklas ir atsirastų bent vienas drąsuolis, norintis investuoti maždaug 12 mln. eurų į šio automobilio perkėlimą į serijinę gamybą. Būtent tokios sumos reikėtų norint tai padaryti.
Itališki automobiliai Ženevos automobilių parodoje mėgstami ir mylimi. „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Maserati“ ir net „Fiat“ stenduose galima išvysti begalybę žmonių. Tačiau užsukus į „Italdesign“ stendą, išvystumėte tik keletą kompanijos atstovų bei vieną ar kitą smalsuolį, kuriam į akį krito naujausias Giorgetto Giugiaro darbas.
Jeigu automobilio išvaizda nėra Jūsų skonio, galbūt Jus sudomins šio koncepcinio automobilio techninės charakteristikos. „Italdesign“ turi net keturis elektrinius motorus, po du ant kiekvienos ašies. Bendras jėgainės galingumas siekia net 775 arklio galias!
Itališki automobiliai Ženevos automobilių parodoje mėgstami ir mylimi. „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Maserati“ ir net „Fiat“ stenduose galima išvysti begalybę žmonių. Tačiau užsukus į „Italdesign“ stendą, išvystumėte tik keletą kompanijos atstovų bei vieną ar kitą smalsuolį, kuriam į akį krito naujausias Giorgetto Giugiaro darbas.
Jeigu automobilio išvaizda nėra Jūsų skonio, galbūt Jus sudomins šio koncepcinio automobilio techninės charakteristikos. „Italdesign“ turi net keturis elektrinius motorus, po du ant kiekvienos ašies. Bendras jėgainės galingumas siekia net 775 arklio galias!