Didžiausią nuostabą sukėlė „Ford“ kompanijos atstovų išduota paslaptis - „Focus RS“ turės drifto režimą. Įjungus šį režimą, keturių varančiųjų ratų sistemą valdantis kompiuteris vairuotojui suteiks šiek tiek daugiau laisvės ir leis automobiliui slysti šonu. Tiesa, visiškos laisvės Jūs negausite, nes pagal gamintojo numatytus nustatymus, elektroninės stabilumo sistemos išjungti negalėsite.
Palyginus su „Focus ST“, galingesnį motorą turintis „Focus RS“ išsiskiria standesnėmis spyruoklėmis, storesniais stabilizatoriais. „Focus RS“ taip pat turės elektro-mechaninius, didesnę eigą turinčius amortizatorius, kurių darbas keisis priklausomai nuo vairuotojo elgesio ir pasirinkto režimo.
„Ford“ apie naująją keturių varančiųjų ratų sistemą kalba nenoriai, tad pavyko sužinoti tik vieną įdomesnį faktą. Normaliu režimu, 60 procentų galios bus siunčiama ne į priekinius, bet į galinius varančiuosius ratus.
Naujos kartos „Ford Focus RS“ iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 5 sekundes ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį. „Focus RS“ kainuos maždaug tiek pat kaip ir „Volkswagen Golf R“, kuris taip pat turi keturių varančiųjų ratų sistemą.
„Golf R“ kainuoja nuo 39 tūkst. eurų.