Didžiausia naujovė - 3.9 litro, 8 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuris išvysto net 660 arklio galių ir 759 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 7 bėgių - dvigubą sankabą turinčią pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus. „Ferrari“ atstovų teigimu, automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 3.0 sekundes ir pasieks didesnį nei 320 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, jog naujasis „Ferrari“ variklis turi naują variklio valdymo sistemą, kuri priklausomai nuo įjungtos pavaros, pasako koks sukimo momento kiekis turėtų keliauti į galinius ratus.
„Ferrari 488 GTB“ taip pat buvo aprūpintas „SSC2“ - elektroninės stabilumo sistemos pakaitalas, kuris kontroliuoja stabilumo sistemą, elektronikos valdomą diferencialą ir amortizatorių darbą.
Gera žinia yra ta, jog daugelį šio variklio komponentų gaus naujieji „Alfa Romeo“ 6 cilindrų agregatai, kurie bus pristatyti jau šių metų vasarą. Itališkų automobilių gerbėjų laukia šviesi ateitis.