Tradiciškai, didžiulė variklio galia perduodama į keturių varančiųjų ratų sistemą. Tai nėra nuolatinė keturių varančiųjų ratų sistema. Priklausomai nuo sukibimo su kelio danga, vairuotojo elgesio ir kitų faktorių, variklio kompiuteris gali nuo 50 - 100% variklio galios siųsti į galinius ratus.
Palyginus su standartiniu „A3“ hečbeku, „RS3“ yra 25 mm žemesne, dėka standesnių amortizatorių spyruoklių. Esant poreikiui, juos galima pakeisti magnetiniai amortizatoriais, kurie vieno mygtuko paspaudimu gali pakeisti važiavimo savybes.
Sustabdyti šį automobilį padės 235/35 padangos, 370 mm stabdžių diskai priekyje ir 310 mm gale.
1520 kilogramų sveriantis „Audi RS3“ prekyboje pasirodys šių metų vasarą ir kainuos nuo 52 tūkst. eurų. Maždaug 20 tūkst. eurų daugiau negu didžioji dauguma šio segmento atstovų.