Nors serijinei gamybai paruoštas modelis greičiausiai bus varomas galingu benzininiu varikliu, tačiau „Aston Martin“ vadovai neatmeta galimybės į „DBX“ montuoti tik elektros energija naudojančią jėgainę.
Dabartinis „Aston Martin“ vadovas, Andy Palmeris, sako, jog šiam koncepciniui automobiliui iki serijinės gamybos dar labai toli. Reikėtų pakeisti kapoto aukštį, galinių statramščių vietą. Taip pat reikėtų pasirūpinti nuožulnesniu kapotu, kuris apsaugotų pėsčiuosius.
Pagal dabartinį planą, iki 2020 metų „Aston Martin“ pristatys septynis visiškai naujus modelius. Jų tarpe yra naujos kartos „DB9“, „Vanquish“, „Rapide“, padidinto pravažumo automobilis.
Iki 2020 metų „Aston Martin“ taip pat ruošiasi praplėsti atstovybių tinklą, tad jeigu atsirastų drąsuolių, galbūt viena iš jų atsirastų Lietuvoje.