Tačiau „Lamborghini“ kompanijos atstovai teigia, jog jie labiausiai didžiuojasi „Aventador SV“ aerodinamika. Jeigu tikėtume „Lamborghini“ stende stovėjusių italų, aerodinamikos efektyvumas padidėjo net 150%! Tai reiškia, jog „Aventador SV“ pasižymi geresniu oro pasipriešinimo koeficientu, yra stabilesnis posūkiuose bei „skrendant“ daugiau nei 330 km/val. greičiu.
Tik dabar reikėtų atsakyti į vieną klausimą - Ar „Lamborghini“ sukūrė daugelio automanų svajonių super-automobilį?
„Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce“ - būtent buvo pavadintas naujausias itališkų super-automobilių markės modelis, kuris Ženevos automobilių parodoje praeivius ir fotografus traukė kaip bite prie medaus.
Iš kelių šimtų metrų akį patraukiantis modelis priklauso didingai, turtingą istoriją turinčių „Superveloce“ modelių šeimai. „Lamborghini“ jau daugelį metų stengiasi laikytis tradicijų ir bent vieną kartą per dešimt metų pristatyti „Superveloce“ šeimos narį.
„Superveloce“ vardu pavadinti automobiliai būna išskirtiniai ne tik dėl kvapą gniaužiančios kainos, bet ir dėl techninių charakteristikų. Kadangi šis modelis nori tapti pačiu greičiausiu, galingiausiu ir dinamiškiausiu „Aventador“ šeimos modeliu, nenuostabu, jog makaronus ir picas kiekvieną dieną valgantys „Lamborghini“ inžinieriai iš 12 cilindrų variklio išspaudė 740 arklio galių!
Padidėjus variklio galia yra tik smulkmena. Ekstensyvus anglies pluošto panaudojimas padėjo sumažinti bendrą automobilio svorį 50 kilogramų. „Superveloce“ dabar sveria 1525 kilogramus.
„Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce“ - būtent buvo pavadintas naujausias itališkų super-automobilių markės modelis, kuris Ženevos automobilių parodoje praeivius ir fotografus traukė kaip bite prie medaus.
Iš kelių šimtų metrų akį patraukiantis modelis priklauso didingai, turtingą istoriją turinčių „Superveloce“ modelių šeimai. „Lamborghini“ jau daugelį metų stengiasi laikytis tradicijų ir bent vieną kartą per dešimt metų pristatyti „Superveloce“ šeimos narį.
„Superveloce“ vardu pavadinti automobiliai būna išskirtiniai ne tik dėl kvapą gniaužiančios kainos, bet ir dėl techninių charakteristikų. Kadangi šis modelis nori tapti pačiu greičiausiu, galingiausiu ir dinamiškiausiu „Aventador“ šeimos modeliu, nenuostabu, jog makaronus ir picas kiekvieną dieną valgantys „Lamborghini“ inžinieriai iš 12 cilindrų variklio išspaudė 740 arklio galių!
Padidėjus variklio galia yra tik smulkmena. Ekstensyvus anglies pluošto panaudojimas padėjo sumažinti bendrą automobilio svorį 50 kilogramų. „Superveloce“ dabar sveria 1525 kilogramus.