Keturių varomųjų ratų sistema bus galima valdyti keletos mygtukų paspaudimu. Palėtintos pavaros įjungimas, prošvaisos didinimas ir mažinimas bus koreguojamas mygtuko paspaudimais. Dar vienas Jeep Renegade privalumas, kurio neturi konkurentai - automobilis gali patempti net iki 1500 kilogramų svorį!
Naujasis Jeep Renegade bus komplektuojamas su Fiat koncerno dyzeliniais ir benzininiais varikliais.
Aišku, išvaizda tikrai patiks ne visiems, tačiau ieškantiems originalumo, naujasis Jeep Renegade tikrai patiks.
Antroji naujiena, kurią Jeep jau buvo pademonstravusi Detroito automobilių parodoje - Jeep Cherokee. Mažesnis ir kompaktiškesnis Jeep Grand Cherokee broliukas taip pat turi modernią keturių varomųjų ratų sistemą, kuri jūsų neapvils ten kur nėra kelio. Jeep Cherokee vairuotojai galės rinktis net iš trijų aukšto lygio visų varančiųjų ratų sistemų – „Jeep Active Drive I“, „Jeep Active Drive II“ ir „Jeep Active Drive Lock“, užtikrinančių puikų automobilio pravažumą bet kokiomis sąlygomis. Šis Jeep Cherokee taip pat yra pirmasis vidutinio dydžio visureigis, turintis galinės ašies išsijungimo funkciją. Tai leidžia automobiliui būti varomam tik priekiniais ratais, kai keturių varančiųjų ratų jam nereikia, ir taip sutaupyti degalų. Iš dviejų į visų varančiųjų ratų režimą automobilis persijungia automatiškai.
Naujojo Jeep Cherokee pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų automobilio komplektacijų – „Longitude“, „Limited“ arba „Trailhawk“. Automobilis komplektuojamas su 2 litrų darbinio tūrio „Multijet II“ turbodyzeliniu 170 AG varikliu ir pirmąja šiame segmente devynių pavarų automatine greičių dėže. Taip pat bus galimybė pasirinki 140 AG 2 litrų darbinio tūrio variklio versiją su šešių pavarų automatine greičių dėže. Benzininių variklių mėgėjai galės rinktis Jeep Cherokee su 3,2 litrų darbinio tūrio varikliu, komplektuojamą kartu su devynių pavarų automatine greičių dėže.