Pirmasis darbas - kėbulo spalvos keitimas. Keanas teigia, jog išsirinkti spalvą nebuvo sunku, nes tik įsigijęs automobilį žinojo kaip jis turi atrodyti.
Vėliau sekė priekinių žibintų tamsinimas, lengvo lydinio ratlankių pakeitimas ir išmetimo sistemos perdarymas.
„Atrodo, jog šis automobilis buvo sukurtas tam, jog jį kas nors nuleistų ant žemės.“, - priduria Keanas.
„Kitaip negu mano buvęs „Passat'as“, kuris spyriojosi, prancūzą patobulinti yra pakankamai lengva, ypač, kai „aftermarket“ dalių galima surasti visur.“, - neslėpdamas šypsenos pasakoja Keanas.
Keanas teigia, jog prancūzai moka gaminti ekonomiškus dyzelinius variklius ir galingus šešių cilindrų benzininius motorus. Pastarasis agregatas yra sumontuotas šiame „Peugeot 607“. Nors beprotiškai didele galia jis negali pasižymėti, tačiau jo užtenka kasdieniniam naudojimui.
Keanas priduria, jog trijų litrų darbinio tūrio variklis labai praverčia važiuojant tolimesnius atstumus. Nors kuro sąnaudos neprilygsta dyzeliniams varikliams, tačiau jo skleidžiamas garsas ir rafinuotumas sugebėtų pakerėti kiekvieną.
Išvydus taip gausiai pažemintą automobilį, greičiausiai iškart galvojate kaip jis galėtų važiuoti Kauno miesto gatvėmis? Tai yra ne problema, nes šis „Peugeot 607“ turi orine pakabą, kuri mygtuko paspaudimus keičia automobilio prošvaisą. Pypt - automobilis prisiglaudžia prie žemės. Pypt - automobilis tampa panašus į „Audi Allroad“.
Automobilio interjero tobulinti nereikia. Juk jis turi viską ko reikia tokio tipo automobiliui!