Dar prieš įvykstant šioms varžyboms, jų organizatorius Darius Šileikis neslėpė, jog dalyviai turės įveikti trasą, kurioje didžiulę svarbą darys ne tik automobilio pajėgumas, bet ir vairuotojo techniškumas.
„Subaru“ vairuotojo triumfas
Laikydamiesi įprastų slalomo varžybų taisyklių, savaitgalį įvykusių varžybų dalyviai buvo suskirstyti į „FWD“, „RWD“, „AWD“, „Laisvos“, „Merginų“ ir „Jaunimo“ klasės. Nors ši struktūra padeda išlyginti dalyvių jėgas, tačiau šeštadienio popietę vykusiose slalomo varžybose vienvaldžiu lyderiu buvo Andrius Antanaitis, varžybose dalyvavęs su „Subaru Impreza“.
Jis ne tik tapo „AWD“ ir „Laisva“ automobilių klasių nugalėtoju. A.Antanaitis taip pat užfiksavo greičiausią trasos įveikimo laiką iš visų dalyvių. Jis trasą greičiausiai įveikė per 1 minutę ir 17.835 sek.
Jam ant kulnų lipo „RWD“ klasės nugalėtojas Tomas Kriaučiūnas su „Mazda MX-5“. Jis sulig kiekvienu važiavimu stengėsi sumažinti atitrūkimą, tačiau šį kartą sėkmė lydėjo „Subaru“ vairavusį A.Antanaitį.
„FWD“ klasėje – mažesnis atotrūkis tarp dalyvių
Jeigu „AWD“ ar „RWD“ klasių lyderiai akivaizdžiai diktavo važiavimo tempą, tai priekiniais ratais varomų automobilių klasėje buvo galima įžvelgti šiek tiek daugiau intrigos.
Susumavus visų keturių įskaitinių važiavimų rezultatus paaiškėjo, jog „FWD“ klasės nugalėtoju tapo Mantas Gurkšnys su „Volkswagen Golf“. Stabilų tempą demonstravę M.Gurkšnys sugebėjo išlaikyti 3.519 sek. persvarą prieš antroje vietoje likusį Radmilą Pusvaškį su „Honda Civic“ ir namo sugrįžo su „FWD“ klasės nugalėtojo medaliu.
O štai trečioje vietoje likęs Tomas Balevičius, taip pat varžybose dalyvavęs su „Honda Civic“, nuo lyderio atsiliko 4.601 sek, tačiau nuo antroje vietoje likusio R.Pusvaškio atsiliko vos 1.082 sek.
Sekančios varžybos – jau netrukus
Zarasuose įvykusios slalomo varžybos buvo įžanga į itin intensyvų automobilių sporto sezoną. Jungtinė „Motorsport Promoter“ organizatorių komanda šiemet užsibrėžė tikslą surengti ne tik slalomo, bet ir kitų autosporto disciplinų varžybas, kuriose tarpusavyje galėtų varžytis ne tik profesionalai, bet ir mėgėjai.
„Motorsport Promoter“ vadovas Darius Šileikis teigia, jog tokiu būdu siekiama populiarinti automobilių sportą. Visgi, uždaroje teritorijoje vykstančios varžybos leidžia pagerinti vairavimo įgūdžius, o patobulintų įgūdžių nauda labiausiai pasireiškia ekstremaliose situacijose, kurių bendro naudojimo keliuose netrūksta. Ypač pasikeitus oro sąlygoms.
D.Šileikis taip pat priduria, jog „Motorsport Promoter“ komanda jau dabar dirba ties dar dviem renginiais, kurie turėtų įvykti gegužės mėnesį, bet kaip sako pats D.Šileikis – daugiau naujos informacijos bus paskelbta netolimoje ateityje.