• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pripažinsime, jog vakar skyrėme labai daug dėmesio „Honda" markės automobiliams ir jų savininkams. Vakar jums pristatėme „S2000" bei „Integra", tačiau slaptoje kišenėje turime ir dar vieną.
Šį kartą norime jums pristatyti lietuviškų žiemų paragavusią „Honda". Nusprendėme pakalbinti Donatą Čeponį ( a.k.a Ciapas) , kuris savo garaže turi ketvirtos kartos „Civic" hečbeką.
„Automanas.lt" - Vienas, du, trys. Banalus ir standartinis klausimas visiems. Prisistatyk mūsų skaitytojams.
D.Č - Esu Donatas Čeponis. Gimiau Klaipėdoje, studijavau Vilniuje, o prieš 3,5 metų išvykau laimės ieškoti D.Britanijoje. Šiuo metu gyvenu šios šalies sostinėje.
„Automanas.lt" - Papasakok savo istoriją kaip susižavėjai automobiliais.
D.Č - Net nežinau. Sudėtingas klausimas. Susidomėjau pakankamai vėlai. Nors man buvo apie 16 metų, tačiau susidomėjimas vis didėjo. Nemažai įtakos iš tikro turėjo draugai, kurie savo garažuose turėjo kažkuo išsiskiriančius automobilius.

5
„Automanas.lt" - Šiuo metu vairuoji visiems gerai žinomą „Honda Civic". Kodėl būtent jis?
D.Č - Na nėra taip, jog ieškojau būtent 4gen „Civic". Iš tikro tai ieškojau „Honda" markės automobilio su „Vtec'u". Taip sutapo, kad kursiokas pardavinėjo asmeninį draginį spuogą, kurį gerai žinojau. Man jis patiko nuo senų dienų, taip pat žinojau, jog jis buvo gerai prižiūrimas. Todėl žinojau, jeigu nusipirkčiau automobilį su juo problemų neturėčiau. Tik vėliau išaugo interesas ir žinios apie „VT" versiją ir jos subtilybes bei ypatumus. Tada buvo nuspręsta prikelti jį iš drakono į tvarkingą ir originalios išvaizdos automobilį.
„Automanas.lt" - Ką šiame automobilyje patobulinai?
D.Č - Nieko labai drastiško nedariau. Minimalūs variklio patobulinimai : 2 litrų blokas su 1,6 litro „Vtec" galva, „Aftermarket" išmetimo kolektorius su specialiu 60 milimetrų tiesiu išmetimu, šiek tiek portinta galva. Viskas suprogramuota ant stendo ir galutiniame rezultate turime 198 arklio galias išvystantį automobilį. Seniau automobilis turėjo „Integra Type R" velenėlius, jeigu neklystu tada automobilio variklis išvystė 212 arklio galių.

13
Tęsiant automobilio modifikacijų sąrašą : „Meister R" reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Honda Prelude" stabdžių sistema, keletas nereikšmingų rasporkių, „Goodridge" stabdžių šlangutės, „Sparco" vairas ir vamzdinė sedynė, „OMP" 4 taškų diržai, „Exedy" sankaba ir „Sprint Hart" ratlankiai.
„Automanas.lt" - Esi minėjęs, jog su šiuo automobiliu važinėji ne tik kiekvieną dieną, bet ir lenktynių trasoje? Negalvoji apie rimtesnę lenktynininko karjerą?
D.Č - Tikrai to norėtųsi, bet tam reikia nemažai finansų, kurių kol kas nėra. Bet niekada negali žinoti kaip viskas pasisuks.
„Automanas.lt" - Su šiuo piktuoliu esi apsilankęs Nurburgringe. Kokie įspūdžiai?
D.Č - Taip, teko pabuvoti du kartus. Įspūdžiai nerealūs. Trasa labai greita, ilga ir sudėtinga. 24 kilometrai su 149 posūkiais yra tikras iššūkis, ypač kai ten gali važiuoti kas tik nori. Trasa tikrai verta dėmesio. Net ir megėjiškai pasivažinėjus įspūdžiai neišdildomi. Vienas ir tu slapias, kaip po šalto dušo. Antras ratas ir stabžiai užkaistas taip, kaip jokioje kitoje trasoje neužkaista per 10 ar 15 ratų. Tikrai smagų ir ten tikra dar sugrįšiu.

23
„Automanas.lt" - Galbūt ateityje planuoji šį „Civic“ iškeisti į ką nors kito?
D.Č - Net neįsivaizduoju. Ilgai jau mes esame kartu, net septyneri metai. Daug kas nuveikta, patirta, išgyventa. Išsiskyrimas būtų labai sunkus, tačiau tai gali kada nors atsiktikti.
„Automanas.lt" -  Galvoji dar ką nors pridėti/patobulinti?
D.Č - Minčių visada yra, tačiau šiuo metu esu aprimęs. Seniau modas ėjo vienas po kito, tačiau tam reikia daug laiko, tinkamų sąlygų ir pinigų. Būtų įdomu išspausti šiek tiek daugiau galios, sumontuoti galingesnius stabdžius, geriau sureguliuoti pakabos darbą.
„Automanas.lt" - Esi pakankamai aktyvus automobilių entuziastų tarpe. Galėtum pasakyti savo nuomonę apie Lietuvos automobilių kultūrą? Išskirtinumai/minusai ir pan.
D.Č - Lietuva žavi tuo, kad žmonės turi labai daug noro, sugebėjimų, entuziazmo ir kūrybiškumo. Net ir su minimaliom išlaidom jie sugeba padaryti labai gražius projektus. Kai tuo tarpu Europoje, žmonės turintys daugiau pinigų daro tai truputėlį kitaip. Be abejo čia begalė teisingų automobilių, bet kai tokia populiacija, tai yra normalu.

Pripažinsime, jog vakar skyrėme labai daug dėmesio „Honda" markės automobiliams ir jų savininkams. Vakar jums pristatėme „S2000" bei „Integra", tačiau slaptoje kišenėje turime ir dar vieną.
Šį kartą norime jums pristatyti lietuviškų žiemų paragavusią „Honda". Nusprendėme pakalbinti Donatą Čeponį ( a.k.a Ciapas) , kuris savo garaže turi ketvirtos kartos „Civic" hečbeką.
„Automanas.lt" - Vienas, du, trys. Banalus ir standartinis klausimas visiems. Prisistatyk mūsų skaitytojams.
D.Č - Esu Donatas Čeponis. Gimiau Klaipėdoje, studijavau Vilniuje, o prieš 3,5 metų išvykau laimės ieškoti D.Britanijoje. Šiuo metu gyvenu šios šalies sostinėje.
„Automanas.lt" - Papasakok savo istoriją kaip susižavėjai automobiliais.
D.Č - Net nežinau. Sudėtingas klausimas. Susidomėjau pakankamai vėlai. Nors man buvo apie 16 metų, tačiau susidomėjimas vis didėjo. Nemažai įtakos iš tikro turėjo draugai, kurie savo garažuose turėjo kažkuo išsiskiriančius automobilius.

5
„Automanas.lt" - Šiuo metu vairuoji visiems gerai žinomą „Honda Civic". Kodėl būtent jis?
D.Č - Na nėra taip, jog ieškojau būtent 4gen „Civic". Iš tikro tai ieškojau „Honda" markės automobilio su „Vtec'u". Taip sutapo, kad kursiokas pardavinėjo asmeninį draginį spuogą, kurį gerai žinojau. Man jis patiko nuo senų dienų, taip pat žinojau, jog jis buvo gerai prižiūrimas. Todėl žinojau, jeigu nusipirkčiau automobilį su juo problemų neturėčiau. Tik vėliau išaugo interesas ir žinios apie „VT" versiją ir jos subtilybes bei ypatumus. Tada buvo nuspręsta prikelti jį iš drakono į tvarkingą ir originalios išvaizdos automobilį.
„Automanas.lt" - Ką šiame automobilyje patobulinai?
D.Č - Nieko labai drastiško nedariau. Minimalūs variklio patobulinimai : 2 litrų blokas su 1,6 litro „Vtec" galva, „Aftermarket" išmetimo kolektorius su specialiu 60 milimetrų tiesiu išmetimu, šiek tiek portinta galva. Viskas suprogramuota ant stendo ir galutiniame rezultate turime 198 arklio galias išvystantį automobilį. Seniau automobilis turėjo „Integra Type R" velenėlius, jeigu neklystu tada automobilio variklis išvystė 212 arklio galių.

13
Tęsiant automobilio modifikacijų sąrašą : „Meister R" reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Honda Prelude" stabdžių sistema, keletas nereikšmingų rasporkių, „Goodridge" stabdžių šlangutės, „Sparco" vairas ir vamzdinė sedynė, „OMP" 4 taškų diržai, „Exedy" sankaba ir „Sprint Hart" ratlankiai.
„Automanas.lt" - Esi minėjęs, jog su šiuo automobiliu važinėji ne tik kiekvieną dieną, bet ir lenktynių trasoje? Negalvoji apie rimtesnę lenktynininko karjerą?
D.Č - Tikrai to norėtųsi, bet tam reikia nemažai finansų, kurių kol kas nėra. Bet niekada negali žinoti kaip viskas pasisuks.
„Automanas.lt" - Su šiuo piktuoliu esi apsilankęs Nurburgringe. Kokie įspūdžiai?
D.Č - Taip, teko pabuvoti du kartus. Įspūdžiai nerealūs. Trasa labai greita, ilga ir sudėtinga. 24 kilometrai su 149 posūkiais yra tikras iššūkis, ypač kai ten gali važiuoti kas tik nori. Trasa tikrai verta dėmesio. Net ir megėjiškai pasivažinėjus įspūdžiai neišdildomi. Vienas ir tu slapias, kaip po šalto dušo. Antras ratas ir stabžiai užkaistas taip, kaip jokioje kitoje trasoje neužkaista per 10 ar 15 ratų. Tikrai smagų ir ten tikra dar sugrįšiu.

23
„Automanas.lt" - Galbūt ateityje planuoji šį „Civic“ iškeisti į ką nors kito?
D.Č - Net neįsivaizduoju. Ilgai jau mes esame kartu, net septyneri metai. Daug kas nuveikta, patirta, išgyventa. Išsiskyrimas būtų labai sunkus, tačiau tai gali kada nors atsiktikti.
„Automanas.lt" -  Galvoji dar ką nors pridėti/patobulinti?
D.Č - Minčių visada yra, tačiau šiuo metu esu aprimęs. Seniau modas ėjo vienas po kito, tačiau tam reikia daug laiko, tinkamų sąlygų ir pinigų. Būtų įdomu išspausti šiek tiek daugiau galios, sumontuoti galingesnius stabdžius, geriau sureguliuoti pakabos darbą.
„Automanas.lt" - Esi pakankamai aktyvus automobilių entuziastų tarpe. Galėtum pasakyti savo nuomonę apie Lietuvos automobilių kultūrą? Išskirtinumai/minusai ir pan.
D.Č - Lietuva žavi tuo, kad žmonės turi labai daug noro, sugebėjimų, entuziazmo ir kūrybiškumo. Net ir su minimaliom išlaidom jie sugeba padaryti labai gražius projektus. Kai tuo tarpu Europoje, žmonės turintys daugiau pinigų daro tai truputėlį kitaip. Be abejo čia begalė teisingų automobilių, bet kai tokia populiacija, tai yra normalu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų