Jei pamenate, dar praėjusių metų viduryje kompanijos nėrėsi iš kailio, besistengdamos pasirodyti „žalesnės“ viena už kitą. Skrydžių bendrovės sakė mažinančios CO2 išmetimo kiekius, energetikos – gamtos taršą, maisto – gaminančios ekologiškus produktus ir t. t. Atrodo, kad ši „going green“ vadinama banga po truputį ima išsikvėpti. Ją keičia „atsakingumas bendruomenei“.
Panašios tendencijos JAV jau buvo pastebimos kurį laiką, labiausiai jos išryškėjo vasario 1 d., kurią vyko garsieji amerikietiškojo futbolo finalai „Super Bowl“. Jų metu už TV reklamos sekundę 100 tūkst. JAV dolerių negailinčios bendrovės skelbė apie savo „bendruomeninę atsakomybę“.
Čia ryškiausia dominavo bendrovė „Kellog‘s“, kurios reklama skatino mamas teikti paraiškas dėl vaikų žaidimų aikštelių atnaujinimo, kuo pasirūpintų pati „Kellog‘s“. Prie šios bangos jau spėjo prisijungti ir „Starbucks“, „Schwartz“ ir kitos kompanijos.
Manoma, kad „atsakingumo bendruomenei“ tendencijos rinkodaroje bus juntamos dar ilgai – ypač ekonominės krizės laikotarpiu, kai bus jaučiamas pinigų stygius ir kompanijų pastangos padėti bus itin vertinamos.