• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Interneto kompanija “Yahoo!” praėjusią savaitę liko ne tik be partnerių, bet ir be pirkėjų. Nuo to laiko, kai programinės įrangos milžinė „Microsoft“ pateikė pirmąjį pirkimo pasiūlymą (š.m. vasario 1 d.), „Yahoo!“ akcijos nuvertėjo 36 procentais iki 12,2 dolerių.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš 9 mėnesius „Microsoft“ siūlė apytiksliai 60 procentų daugiau. Nepatenkinti akcininkai vis labiau klibina „Yahoo!” šefo Jerry Yango kėdę. Perėmimu esą jau ir „Microsoft“ nebesidomi.

REKLAMA

Spaudžiamas antimonopolinių tarnybų bei kitų reklamos rinkos dalyvių, paieškos lyderis „Google“ trečiadienį atsisakė planų internetinės reklamos srityje bendradarbiauti su „Yahoo!“. Kompanijos ankščiau planavo „Yahoo!” paieškos rezultatuose rodyti „Google“ kontekstinę reklamą. Po šios naujienos pasklido spekuliacijos, jog „Microsoft“ vėl gali perimti „Yahoo!”.

REKLAMA
REKLAMA

„Yahoo!” šefas taip pat stebina rinkos dalyvius. Metus laiko kovojęs prieš „Microsoft“, Jerry Yangas trečiadienį San Franciske vykusioje konferencijoje netikėtai pareiškė: „geriausia, ką šiuo metu galėtų padaryti „Microsoft“ – tai įsigyti „Yahoo!”.

Blaškytis esą nebenori ir „Microsoft“. Siekdamas užkirsti kelią spekuliacijoms, programinės įrangos koncerno vadovas Steve Ballmeris penktadienį Sidnėjuje vykusios konferencijos metu teigė, jog „Microsoft“ nebeteiks naujo pirkimo pasiūlymo „Yahoo!”. Šiuo metu yra ieškoma kitų galimybių įsiskverbti į „Google“ valdomą interneto reklamos rinką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip penktadienį pranešė „Wall Street Journal”, „Microsoft” artimiausiu metu planuoja pateikti atraktyvų pirkimo pasiūlymą JAV mobiliojo ryšio operatoriui „Verizon“. Kompaniją perimti stengiasi tiek „Microsoft“, tiek ir „Google“ – abu milžinus domina galimybė mobiliojo operatoriaus tinkle veikiantiems mobiliesiems telefonams įdiegti internetinę paiešką.

„Microsoft“ vadovas S. Ballmeris nepaneigia ir galimos kooperacijos su „Yahoo!” interneto paieškos versle. Atmestina „Microsoft“ reakcija tegali būti bandymas dar labiau sumažinti „Yahoo!” akcijos vertę, kuri vien po paskutinių „Microsoft“ pasisakymų penktadienį nukrito daugiau nei 12 procentų. Sulaukus tinkamo momento, „Yahoo!” gali būti pigus ir skanus kąsnelis bet kuriam investuotojui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų