„TNS LT“ duomenimis, TV3 ir UNICEF šou „Už kiekvieną vaiką“ sutraukė didžiausią bendros žiūrovų auditorijos dalį: 19.30−22.40 val. TV3 rinkosi 19,3 proc. žiūrovų, o artimiausio konkurento tuo metu rodytą programą – 18,1 proc. Didesnis atotrūkis buvo 15−49 metų amžiaus auditorijoje: šou „Už kiekvieną vaiką“ sulaukė 25,1 proc. žiūrovų, artimiausio konkurento programa – 21 proc.
Sekmadienį žiūrimiausios televizijos Lietuvoje TV3 eteryje parodyta populiariausio muzikinio projekto „X Faktorius“ trečioji naujojo sezono laida dar kartą įrodė – projektas palieka užnugaryje visus konkurentus, jo gerbėjų gretos auga. „TNS LT“ duomenimis, „X Faktorių“ rinkosi 28,9 proc. visų žiūrovų, o artimiausio konkurento itin skambiai reklamuotą ir didžiausiu kulinarijos šou vadintą premjerą – vos 18,1 proc. 15−49 metų amžiaus žiūrovų auditorijoje TV3 atotrūkis tiesiog milžiniškas: „X Faktorių“ žiūrėjo 42,9 proc., o artimiausio konkurento kulinarinę premjerą – perpus mažiau – vos 19,1 proc.
Nuo „X Faktoriaus“ premjeros iki šiol šio projekto žiūrovų padaugėjo 32 proc. Iš viso sekmadienį populiariausią muzikinį projektą pasižiūrėjo 663 tūkst. žmonių.