2010 metų spalio mėnesį oficialiųjų „SUBARU" atstovų salonuose turėtų pasirodyti naujausias modelis – greičiausio serijinio sedano pasaulyje titulą pelnęs „WRX STI". Šių metų balandį Vokietijos Niurburgringo trasoje keturiskart pasaulio ralio čempionas Tommis Makinenas 20,832 km distanciją standartiniu automobiliu įveikė per 7 min. ir 55 sek. Tai 1 sek. geriau nei prieš metus toje pačioje trasoje „Porsche Panamera" modeliu su 500 AG varikliu pasiektas rezultatas.
Naujasis „WRX STI" modelis „SUBARU" istorijoje bus išskirtinis. Pirma, gamintojai vėl grįžta prie sedano kėbulo. Kai 2007 m. pasirodė naujos kartos „SUBARU Impreza", „karščiausia" jos versija – „WRX STI" – irgi tapo hečbeku. Antra, nuo šiol „WRX" ir „WRX STI" modeliai atskiriami nuo „Impreza" šeimos. Anksčiau abi turbokompresorinius benzininius variklius turėjusios versijos būdavo vadinamos galingiausiomis kompaktinės klasės „Impreza" atmainomis. Dabar „Impreza" lieka 1.5 ir 2.0 litro benzininius bei 2.0 litro turbodyzelinius variklius turinčiu modeliu. O abi galingiausios modifikacijos, priskiriamos „hot hatch" kategorijai, tampa atskira „SUBARU" modelių medžio „šaka".
Nors šis modelis sedano kėbulu nėra naujiena (JAV rinkoje Impreza sedanas buvo pardavinėjamas ir anksčiau), naujasis „WRX STI" skiriasi nuo savo pirmtako. Dar platesni sparnai, sportiškesnės radiatoriaus grotelės, dinamiškumo įspūdį sustiprinantys ortakiai, o užpakalinėje automobilio dalyje – originalus difuzorius su rūko žibintu. Ir, žinoma, įspūdingas užpakalinis oro aptakas. Beje, paprasčiausią „WRX STI" versiją bus galima užsisakyti ir be jo. Kaip ir anksčiau, po variklio gaubtu slypi turbokompresorinis 2457 cm3 darbo tūrio benzininis variklis, kurio maksimali galia – 300 AG (esant 6.000 aps./min.), o sukimo momentas – 407 Nm (esant 4.000 aps./min.).
Iki 100 km/val. „WRX STI" sedanas įsibėgėja per 5,2 sek., didžiausias jo greitis – 255 km/val., o vidutinės degalų sąnaudos – 10,5 l/100 km.
Mūsų rinkoje „WRX STI" bus siūlomas tik su 6 laipsnių mechanine transmisija. Vairuotojo reguliuojamas centrinis diferencialas leidžia keisti priekinimas ir užpakaliniams ratams perduodamos galios santykį – standartiškai priekinei ašiai tenka 41, užpakalinei – 59 procentai galios. Taip pat šis modelis turės „SI-Drive" sistemą: tai variklio darbo reguliavimo programa, leidžianti naudotis taupiu „Intelligent", sportišku „Sport" arba maksimaliai automobilio galią išnaudojančiu „Sport Sharp" režimu.
Oficialiųjų „SUBARU" atstovų salonuose mūsų šalyje pigiausias „WRX STI" modelis kainuos 129.900 Lt (su PVM). Brangesnė versija su užpakaliniu oro aptaku – 131.900 Lt.