• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant birželio 27 dienai, kai Lietuvoje, Pasaulio ralio čempionato (WRC) etape, išvysime geriausius pasaulio sportininkus, skriejančius Druskininkų apylinkėmis, kviečiame susipažinti su „Huyndai“, kurie į čempionatą sugrįžo po 10 metų pertraukos.
12 mėnesių pasiruošimas
„Hyundai“ nėra naujokė Pasaulio ralio čempionate, tačiau nuo paskutinio jos pasirodymo praėjo daugiau nei 10 metų, kai 2003 m. komanda užėmė 6 vietą ir surinko 12 taškų. Iki pasitraukimo pietų korėjiečiai 4 metus bendradarbiavo su Didžiosios Britanijos komanda „Motorsport Developments“ (MSD).
Kalbama, kad ši draugystė baigėsi dėl dviejų pagrindinių priežasčių: korėjiečiai yra įpratę dirbti hierarchinėje sistemoje, kurioje viskas kontroliuojama iki smulkiausių detalių. Deja, jie nepajėgė sukontroliuoti „MSD“. Antra priežastis - komandos biudžetas. „MSD“ norėjo, kad „Hyundai“ iškart daug investuotų, tačiau korėjiečiai viską įsivaizdavo priešingai - pirmiau laukė geresnių rezultatų, o tik tada norėjo skirti papildomas investicijas.
2013 m. vasarį „Hyundai“ antrą kartą pradėjo kurti savo komandą, kuri šiemet startavo Pasaulio ralio čempionate. Komandos vadovu tapo didesnę nei 25 metų patirtį turintis ir dirbęs tokiose komandose kaip „Toyota“ ir „Peugot WRC“  Michel Nandan.
M. Nandan darbą pradėjo nuo nulio, o bendražygiais pasirinko buvusius kolegas, su kuriais jau yra dirbęs. Šis patikrintas derinys WRC žiūrovų teismui pateikė nediduką keturiais ratais varomą „Hyundai i20“.
Komandos viltis – Thierry Neuville 
Prie kompaktiško „Hyundai i20” vairo šiemet sės net keturi vairuotojai, tarp kurių, žinoma, daugiausiai potencialo turi Thierry Neuville su šturmanu  Nicolas Gilsoul. 25 metų pilotas iš Belgijos turi nemažai gerbėjų, ne tik dėl savo ekscentriškos išvaizdos, tačiau ir dėl didžiulio talento ir ekstremalaus vairavimo stiliaus.
Pirmą kartą WRC T. Neuville debiutavo dar 2009 m.. Po kelių sėkmingų metų, praleistų WRC Junior varžybose ir Tarptautinėje ralio taurėje (IRC), 2013 m. belgas buvo pakviestas į pagrindinę „M-Sport“ komandą. Kol kas praėjęs sezonas buvo sėkmingiausias jo karjeroje. T. Neuville čempionatą baigė užėmęs 2 poziciją galutinėje įskaitoje.
Šiemet kovą dėl kylančios žvaigždės laimėjo „Hyundai“. Atstovaudamas P. Korėjos milžinę T. Neuville, po ne ypač sėkmingos sezono pradžios ir pasibaigusio Argentinos ralio, žengia 7-oje pozicijoje su 31 tašku ir tik 1 atsilieka nuo 6-oje pozicijoje esančio Kriss Meeke. Belgo pagalbininkai – Chris Atkinsom ir Juho Hanninen, atitinkamai turi 6 ir 4 taškus, Dani Sordo – 0 taškų.
Tačiau pati „Hyundai“ komanda pareiškė, kad jai Lietuvos ir Lenkijos ralis yra ypač svarbus, todėl šiame etape turėtų startuoti visi trys ekipažai, o T. Neuville su kitais pilotais jau dabar treniruojasi prie Lenkijos ir Lietuvos sienos ir 7-ame - ypač greitame ir techniškame WRC etape - sieks aukščiausių rezultatų.
Kol kas „Hyundai“ komanda turi tik 55 taškus, nors sezono pradžioje buvo svarstoma, ar korėjiečiai galės prilygti „Volkswagen“ (187 tšk). Visgi, šis rezultatas, po 10 metų trukusios pertraukos, nėra blogas. Komanda yra 4-oje pozicijoje, o jos žvaigždė iš Belgijos vis tvirčiau jaučiasi prie  „Hyundai i20“ vairo.
Korėjiečiai sugrįžo į WRC tam, kad parodytų, jog automobilių gamintojų rinkoje  yra geresni už „Audi“, „BMW“ ar „Volkswagen“ ir nors šiemet komanda dar nekovoja dėl vietų ant nugalėtojų pakylos, tačiau, išsprendus techninius niuansus ir pastiprinus antrojo piloto poziciją, „Hyundai“ ir T. Neuville gali tapti vienais realiausių pretendentų kovoje dėl čempionų titulo.

Artėjant birželio 27 dienai, kai Lietuvoje, Pasaulio ralio čempionato (WRC) etape, išvysime geriausius pasaulio sportininkus, skriejančius Druskininkų apylinkėmis, kviečiame susipažinti su „Huyndai“, kurie į čempionatą sugrįžo po 10 metų pertraukos.
12 mėnesių pasiruošimas
„Hyundai“ nėra naujokė Pasaulio ralio čempionate, tačiau nuo paskutinio jos pasirodymo praėjo daugiau nei 10 metų, kai 2003 m. komanda užėmė 6 vietą ir surinko 12 taškų. Iki pasitraukimo pietų korėjiečiai 4 metus bendradarbiavo su Didžiosios Britanijos komanda „Motorsport Developments“ (MSD).
Kalbama, kad ši draugystė baigėsi dėl dviejų pagrindinių priežasčių: korėjiečiai yra įpratę dirbti hierarchinėje sistemoje, kurioje viskas kontroliuojama iki smulkiausių detalių. Deja, jie nepajėgė sukontroliuoti „MSD“. Antra priežastis - komandos biudžetas. „MSD“ norėjo, kad „Hyundai“ iškart daug investuotų, tačiau korėjiečiai viską įsivaizdavo priešingai - pirmiau laukė geresnių rezultatų, o tik tada norėjo skirti papildomas investicijas.
2013 m. vasarį „Hyundai“ antrą kartą pradėjo kurti savo komandą, kuri šiemet startavo Pasaulio ralio čempionate. Komandos vadovu tapo didesnę nei 25 metų patirtį turintis ir dirbęs tokiose komandose kaip „Toyota“ ir „Peugot WRC“  Michel Nandan.
M. Nandan darbą pradėjo nuo nulio, o bendražygiais pasirinko buvusius kolegas, su kuriais jau yra dirbęs. Šis patikrintas derinys WRC žiūrovų teismui pateikė nediduką keturiais ratais varomą „Hyundai i20“.
Komandos viltis – Thierry Neuville 
Prie kompaktiško „Hyundai i20” vairo šiemet sės net keturi vairuotojai, tarp kurių, žinoma, daugiausiai potencialo turi Thierry Neuville su šturmanu  Nicolas Gilsoul. 25 metų pilotas iš Belgijos turi nemažai gerbėjų, ne tik dėl savo ekscentriškos išvaizdos, tačiau ir dėl didžiulio talento ir ekstremalaus vairavimo stiliaus.
Pirmą kartą WRC T. Neuville debiutavo dar 2009 m.. Po kelių sėkmingų metų, praleistų WRC Junior varžybose ir Tarptautinėje ralio taurėje (IRC), 2013 m. belgas buvo pakviestas į pagrindinę „M-Sport“ komandą. Kol kas praėjęs sezonas buvo sėkmingiausias jo karjeroje. T. Neuville čempionatą baigė užėmęs 2 poziciją galutinėje įskaitoje.
Šiemet kovą dėl kylančios žvaigždės laimėjo „Hyundai“. Atstovaudamas P. Korėjos milžinę T. Neuville, po ne ypač sėkmingos sezono pradžios ir pasibaigusio Argentinos ralio, žengia 7-oje pozicijoje su 31 tašku ir tik 1 atsilieka nuo 6-oje pozicijoje esančio Kriss Meeke. Belgo pagalbininkai – Chris Atkinsom ir Juho Hanninen, atitinkamai turi 6 ir 4 taškus, Dani Sordo – 0 taškų.
Tačiau pati „Hyundai“ komanda pareiškė, kad jai Lietuvos ir Lenkijos ralis yra ypač svarbus, todėl šiame etape turėtų startuoti visi trys ekipažai, o T. Neuville su kitais pilotais jau dabar treniruojasi prie Lenkijos ir Lietuvos sienos ir 7-ame - ypač greitame ir techniškame WRC etape - sieks aukščiausių rezultatų.
Kol kas „Hyundai“ komanda turi tik 55 taškus, nors sezono pradžioje buvo svarstoma, ar korėjiečiai galės prilygti „Volkswagen“ (187 tšk). Visgi, šis rezultatas, po 10 metų trukusios pertraukos, nėra blogas. Komanda yra 4-oje pozicijoje, o jos žvaigždė iš Belgijos vis tvirčiau jaučiasi prie  „Hyundai i20“ vairo.
Korėjiečiai sugrįžo į WRC tam, kad parodytų, jog automobilių gamintojų rinkoje  yra geresni už „Audi“, „BMW“ ar „Volkswagen“ ir nors šiemet komanda dar nekovoja dėl vietų ant nugalėtojų pakylos, tačiau, išsprendus techninius niuansus ir pastiprinus antrojo piloto poziciją, „Hyundai“ ir T. Neuville gali tapti vienais realiausių pretendentų kovoje dėl čempionų titulo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų