Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Taip būtent ir nutiko. Dar kitaip vadinamam Velso ralyje, kuris buvo paskutinis šių metų WRC etapas vienintelis galėjęs pasipriešinti pirmaujančiam bendroje įskaitoje Loebui buvo Mikko Hirvonenas su Ford. Tačiau jis dar ralio pradžioje pažeidė savo automobilio radiatorių. Visą dieną variklis smarkiai kaito. Mikko Hirvonenui tekdavo stoti pakelėse ir pildyti jį vandeniu. Deja likimas jam buvo negailestingas. Per naktį mechanikai nieko negalėjo padaryti, nes variklis buvo sugadintas nepataisomai. Ryte iš lovos atsikėlęs Sebastienas Loebas sužinojo, kad jo vienintelis konkurentas dėl čempiono titulo iškrito iš kavos. Kaip nepasibaigtų Loebo pasirodymas jis jau yra 8 kartus iš eilės pasaulio WRC čempionas.
Savo ruožtu Sebastieno Loebo pasirodymas baigėsi kuriozu. Jis pačiame ralio viduryje važiuodamas iš vieno greičio ruožo į kitą neprasilenkė su žioplu turistu iš Ispanijos. Pastarasis sumaišė kelio puses ir prasilenkdamas pasuko į tą pačią pusę kaip Loebas. Automobiliai susidūrė priekiniais kampais. Sebastieno Loebo automobilis buvo sugadintas ir jis negalėjo tęsti kovos. Žinoma, jei kišenėje neturėtų pasaulio čempiono titulo, matyt būtų bandęs važiuoti toliau. Įdomu kokia drama būtų užvirus jei ne Mikko Hirvoneno pasitraukimas.
Tačiau nutiko kaip nutiko, į ralio lyderius įsiveržė Jari-Matti Latvala. Jis ir laimėjo Velso ralį. Gan blankiai atrodė Mini John Cooper Works komanda. Raliuose ant asfalto jie jau parodė savo technikos pajėgumą, tačiau smarkiai prasčiau atrodo ant grunto. Nors Krisas Meeke bendroje įskaitoje ir liko 4 vietoje. Likusieji ralyje vietas pasidalino sekančiai:
1. Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta RS WRC) – 3h27.03.5.
2. Madsas Ostbergas (Ford Fiesta RS WRC) – atsiliko 3:42.9.
3. Henningas Solbergas (Ford Fiesta RS WRC) – 7:05.1.
4. Krisas Meeke (Mini John Cooper Works) – 7:12.3.
5. Matthew Wilsonas (Ford Fiesta RS WRC) – 8:57.3.
6. Ottas Tanakas (Ford Fiesta RS WRC) – 9:27.1.
7. Evgenijus Novikovas (Ford Fiesta RS WRC) – 9:47.7.
8. Dennisas Kuipersas (Ford Fiesta RS WRC) – 10:12.7.
9. Kenas Blockas (Ford Fiesta RS WRC) – 16:01.2.
10. Armindo Araujo (Mini John Cooper Works) – 17:01.6.
Reiktų kelis žodžius pasakyti ir apie vieną iš ilgiausių WRC Velso ralį. Tai tuo pačiu vienas iš sudėtingiausių ralių pasaulyje. Meškos paslaugą čia nuolat kiša oras. Šiuo metu laiku jis toks permainingas, kad gali kardinaliai pasikeisti viename greičio ruože. Jau nekalbant, kad susirašinėjant trasą sąlygos buvo visai kitos. Pati greičio ruožų struktūra taip pat paini. Jie vyksta visu tipų keliais. Tai asfaltuotais kalnų, tai purvinais miškų.
Pats pirmas Velso ralis įvyko dar 1932 metais. Jis tada vadinosi Royal Automobile Club Rally. Žinoma tai buvo toli gražu nuo to ką matome dabar. Greičio ruožų nebuvo. Jis labiau priminė orientacines lenktynes, kur daliai bendro naudojimo keliais turėjo kuo greičiau pasiekti tarpinius taškus. Viso jame tarstavo 3,5 šimto dalyvių. Jiems teko nuvažiuoti apie 1600 kilometrus.
Na o dabar šis ralis atrodo šiek tiek kitaip. Tik lietaus ir purvo tiek pat netrūksta. :)
Taip būtent ir nutiko. Dar kitaip vadinamam Velso ralyje, kuris buvo paskutinis šių metų WRC etapas vienintelis galėjęs pasipriešinti pirmaujančiam bendroje įskaitoje Loebui buvo Mikko Hirvonenas su Ford. Tačiau jis dar ralio pradžioje pažeidė savo automobilio radiatorių. Visą dieną variklis smarkiai kaito. Mikko Hirvonenui tekdavo stoti pakelėse ir pildyti jį vandeniu. Deja likimas jam buvo negailestingas. Per naktį mechanikai nieko negalėjo padaryti, nes variklis buvo sugadintas nepataisomai. Ryte iš lovos atsikėlęs Sebastienas Loebas sužinojo, kad jo vienintelis konkurentas dėl čempiono titulo iškrito iš kavos. Kaip nepasibaigtų Loebo pasirodymas jis jau yra 8 kartus iš eilės pasaulio WRC čempionas.
Savo ruožtu Sebastieno Loebo pasirodymas baigėsi kuriozu. Jis pačiame ralio viduryje važiuodamas iš vieno greičio ruožo į kitą neprasilenkė su žioplu turistu iš Ispanijos. Pastarasis sumaišė kelio puses ir prasilenkdamas pasuko į tą pačią pusę kaip Loebas. Automobiliai susidūrė priekiniais kampais. Sebastieno Loebo automobilis buvo sugadintas ir jis negalėjo tęsti kovos. Žinoma, jei kišenėje neturėtų pasaulio čempiono titulo, matyt būtų bandęs važiuoti toliau. Įdomu kokia drama būtų užvirus jei ne Mikko Hirvoneno pasitraukimas.
Tačiau nutiko kaip nutiko, į ralio lyderius įsiveržė Jari-Matti Latvala. Jis ir laimėjo Velso ralį. Gan blankiai atrodė Mini John Cooper Works komanda. Raliuose ant asfalto jie jau parodė savo technikos pajėgumą, tačiau smarkiai prasčiau atrodo ant grunto. Nors Krisas Meeke bendroje įskaitoje ir liko 4 vietoje. Likusieji ralyje vietas pasidalino sekančiai:
1. Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta RS WRC) – 3h27.03.5.
2. Madsas Ostbergas (Ford Fiesta RS WRC) – atsiliko 3:42.9.
3. Henningas Solbergas (Ford Fiesta RS WRC) – 7:05.1.
4. Krisas Meeke (Mini John Cooper Works) – 7:12.3.
5. Matthew Wilsonas (Ford Fiesta RS WRC) – 8:57.3.
6. Ottas Tanakas (Ford Fiesta RS WRC) – 9:27.1.
7. Evgenijus Novikovas (Ford Fiesta RS WRC) – 9:47.7.
8. Dennisas Kuipersas (Ford Fiesta RS WRC) – 10:12.7.
9. Kenas Blockas (Ford Fiesta RS WRC) – 16:01.2.
10. Armindo Araujo (Mini John Cooper Works) – 17:01.6.
Reiktų kelis žodžius pasakyti ir apie vieną iš ilgiausių WRC Velso ralį. Tai tuo pačiu vienas iš sudėtingiausių ralių pasaulyje. Meškos paslaugą čia nuolat kiša oras. Šiuo metu laiku jis toks permainingas, kad gali kardinaliai pasikeisti viename greičio ruože. Jau nekalbant, kad susirašinėjant trasą sąlygos buvo visai kitos. Pati greičio ruožų struktūra taip pat paini. Jie vyksta visu tipų keliais. Tai asfaltuotais kalnų, tai purvinais miškų.
Pats pirmas Velso ralis įvyko dar 1932 metais. Jis tada vadinosi Royal Automobile Club Rally. Žinoma tai buvo toli gražu nuo to ką matome dabar. Greičio ruožų nebuvo. Jis labiau priminė orientacines lenktynes, kur daliai bendro naudojimo keliais turėjo kuo greičiau pasiekti tarpinius taškus. Viso jame tarstavo 3,5 šimto dalyvių. Jiems teko nuvažiuoti apie 1600 kilometrus.
Na o dabar šis ralis atrodo šiek tiek kitaip. Tik lietaus ir purvo tiek pat netrūksta. :)