Tik įsijungus naują „WRC“ dalį, jus pasitiks puikiai apgalvoti, posūkiais ir įvairiais kalniukais nusėti greičio ruožai. Tačiau ne visos lenktynių trasos atrodo taip kaip turėtų atrodyti. Nors „WRC 5“ kūrėjai teigia, jog jie atkūrė realius greičio ruožus, tačiau jiems trūksta autentiškumo, įvairiausių smulkių detalių, kurios priverstų iš tikrųjų pasijusti pasaulio ralio čempionato dalyviu. Bet galbūt šį trūkumą įžvelgs tik karts nuo karto ralio žaidimus įsijungiantys automanai.
Dar vienas žaidimo trūkumas - automobilių valdymas. Įsijungę naują „WRC“ dalį nesitikėjome simuliatoriams būdingų charakteristikų, tačiau mes galvojome, kad „WRC 5“ kūrėjai stengsis sukurti tokį automobilių valdymo modelį, kuris mums primintų auksinius „Colin McRae Rally“ laikus. Automobilių valdymas buvo pakankamai lengvas, tačiau tuo pačiu ir smagu, o tai daugelį žaidėjų ir įtraukdavo. Deja, to paties negalėtume pasakyti apie „WRC 5“ automobilių elgesį. Net ir išjungus visas įmanomas pagalbines sistemas ir pavarų perjungimą perėmus į savo rankas, tapti ralio lyderiu nėra labai sunku.
Tiesą sakant, žaidimo kūrėjai, dėl mums nelabai suprantamų priežasčių, kiekvienam „WRC 5“ automobiliui sumontavo po didžiulį magnetą, kuris neleidžia jiems atsiplėšti nuo asfalto ar akmenimis nusėto greičio ruožo. Nesvarbu kokiomis sąlygomis, kokiu greičiu važiuotumėte, automobilio elgesys išliks nepasikeitęs. Net ir pakeitę daugybę automobilio nustatymų, atsisėdę už „Citroen DS3“ ar „Ford Fiesta“ vairo nesijausite turėdami visišką kontrolę savo rankose.
Nors automobilių valdymas nuviliantis, tačiau ugnimi besispjaudančių bolidų žalos modelis yra puikus ir labai gerai apgalvotas. Kiekvienas akmenėlio stuktelėjimas į pakabą, padangų dėvėjimasis yra labai realistiškas, tad norint ralį įveikti be menkiausio įbrėžmo, reikės labai gerai apgalvoti kuriame greičio ruože akceleratoriaus pedalą paspausti stipriau, o kuriame pataupyti padangas. Patekus į rimtesnę avariją gali paveikti ne tik variklio, bet ir pavarų dėžės darbą. Įjungus „bulių kautynių“ rėžimą, buvo pasitaikę atvejų, kai iš rikiuotės išeidavo net elektronika.
Jeigu vizualinė „WRC 5“ pusė verta pagyrų, tai žaidimo garsai primena 10 metų senumo gaminį. Variklių skleidžiami garsai primena skalbimo mašiną, o ne tikrą ralio bolidą. Net ir ralio bolidams būdingi išmetimo sistemos spragtelėjimai primena petardų sprogimą, o ne tikrą automobilio išmetimo sistemą. Žaidime trūksta net ir menkiausių mechaninių cypimų ir kitų pašalinių garsų, kurie praturtindavo „Richard Burns Rally“ ar „Colin McRae Rally“ žaidimus.
„WRC 5“ yra vienas iš tų žaidimų, kuris turėjo puikią progą tapti nuostabiu žaidimu. Kylotonn“ savo rankose turėjo visus įmanomus ingredientus, tačiau keletas labai rimtų trūkumų užgožią didžiulį ir sunkų žaidimų studijos darbuotojų darbą. Nors penktoji pasaulio ralio čempionato dalis turi daugybę potencialo, tačiau vargu ar „WRC 6“ dalis sugebės pranokti „Codemasters“ ar kurios nors kitos žaidimų studijos darbą.