Analitikų kompanijos „Net Applications“ teigimu, vartotojai ir toliau ne itin entuziastingai žiūri į „Windows 8“ pasirodymą nei prieš trejus metus – į „Windows 7“. Statistika rodo, jog birželio mėnesį maždaug 0,2 % kompiuterių su operacine sistema „Windows“ turėjo įdiegtą „Windows 8“ versiją. Savo ruožtu 2009 metais, likus keturiems mėnesiams iki „Windows 7“ finalinės versijos debiuto, šia sistema naudojosi 0,8 % vartotojų su „Windows“ platforma. Taigi, „Windows 7“ populiarumas, atsižvelgiant į tą patį laikotarpį, yra keturis kartus didesnis nei „Windows 8“.
Jei lygintume absoliučiais skaičiais, „Windows 8“ taip pat pralaimi savo pirmtakui „Windows 7“. Birželio mėnesį kompiuterių su „Windows 8“ buvo 2,9 mln., o atsižvelgiant į tai, jog tuo metu pasaulyje suskaičiuota apie 1,6 mlrd. asmeninių kompiuterių, „Windows 8“ rinkos dalis tarp visų operacinių sistemų sudaro 0,18 %. Prieš trejus metus „Windows 7“ dalis sudarė 0,75 %, o tai atitiko 9,4 mln. sistemų iš tuo metu suskaičiuotų 1,25 mlrd. Taigi ir čia pranašumas daugiau nei 3 kartus didesnis.
Ekspertai pažymi, jog operacinės sistemos turėjo lygius šansus užkariauti vartotojų širdis: „Microsoft“ ir tuo metu, ir dabar yra išleidusi po dvi preliminarias operacinių sistemų versijas. Be to, „Windows 7“ prekyboje pasirodė 2009 m. spalio mėnesį, taigi ir dabar labai tikėtina, jog „Windows 8“ taip pat debiutuos būtent spalio mėnesį.
Matyt, „Microsoft“ atstovai taip pat stebi kovą tarp „Windows 7“ ir „Windows 8“, juo labiau, jog korporacija reguliariai naudojasi tos pačios „Net Applications“ duomenimis. Turbūt ne veltui „Microsoft“ pasiūlė gana patrauklią atsinaujinimo iki „Windows 8“ programą, kuri kainuos 40 dolerių. Tokiu būdu programinės įrangos gigantas planuoja daug sparčiau didinti naujos OS populiarumą. Tik ar pavyks?