Naujausias analitinės bendrovės "WebSideStory" atliktas tyrimas įrodė, jog didžiosios dalies tinklapių vartotojai tarp naršymo priemonių pirmenybę teikia URL surinkimui svetainės adreso eilutėje arba surašo dažniausiai lankomų svetainių adresus į specialų katalogą.
Kaip rašo "CNews", apie 64 procentus interneto vartotojų naudojasi tiesiogine navigacija, apsieidami be naršyklių. Prieš metus tokių vartotojų buvo 53 procentai.
"WebSideStory" produktų rinkodaros viceprezidento Jeffo Johnstono (Džefo Džonstono) teigimu, šis reiškinys padidina bendrovės prekinio ženklo plėtojimo priemonių svarbą. Viceprezidentas yra vienas iš "WebSideStory" padalinio "StatMarket", kuris seka interneto vartotojų elgsenos dėsningumą pasaulio mastu, vadovų.
J. Johnstono nuomone, dienos, kai tinklo vartotojai be jokios tvarkos ėjo nuo vieno tinklapio prie kito, jau baigiasi. Tačiau tai nereiškia, jog naršyklės ar kiti nuorodų šaltiniai tampa mažiau svarbūs, nes, prieš įrašant svetainę į lankočiausiųjų katalogą, vartotojams vis vien iš pradžių būtina susirasti tinklapį. Tuo tarpu verslas pradeda vis labiau vertinti veiksnius, kurie verčia internautus sugrįžti į svetainę.
Klientų užsakymu "WebSideStory" kiekvieną mėnesį analizuoja daugiau kaip 30 milijardų tinklapių lankymo statistiką. Bendrovės paslaugomis naudojasi tokios įmonės kaip "Accenture", "Adobe" ir "LexisNexis".
ELTA