Kompanija „Warner Bros“ ketina patalpinti keletą savo filmų socialiniame tinklalapyje „Facebook“, taip suteikdama šiam portalui dar vieną pajamų šaltinį bei pradėdama naują konkurenciją tarp internetinių pramogų kompanijų, skelbia „Reuters“.
Norėdami pažiūrėti filmus, vartotojai galės atsiskaityti „Facebook“ kreditais, virtualia valiuta, kuri iki šiol daugiausiai buvo naudojama socialiniuose žaidimuose. „Facebook“, kurios pagrindinis pajamų šaltinis yra internetinė reklama, gaus 30 proc. pardavimų pajamų. Kol kas ši paslauga bus prieinama tik Jungtinių Valstijų vartotojams.
Holivudo filmų siuntimasis suteiks 500 mln. vartotojų turinčiam „Facebook“ puslapiui, kuris šiuo metu yra vienas galingiausių ir populiariausių interneto puslapių visame pasaulyje.
Savo pranešime investuotojams „Goldman Sachs“ analitikė Ingrid Chung teigė, kad „Facebook“ kelia ilgalaikę grėsmę filmų nuomos paslaugas internetu teikiančiai kompanijai „Netflix“. Po tokio pranešimo „Netflix“ akcijos „Nasdaq“ akcijų biržoje krito 5,8 proc.
Pirmasis „Facebook“ puslapyje prieinamas filmas bus „Tamsos riteris“. Išsinuomoti filmą kainuos 30 „Facebook“ kreditų, arba 3 JAV doleriai už 48 valandas.