Lapkričio pabaigoje vykęs „Wangan Warriors Enf Of The Year“ buvo vienas didžiausių JDM kultūros renginių Beneliukso šalyse. Šiemet įvykęs renginys sulaukė dėmesio ne tik iš žemų „Civic“ su spalvotais ratlankiais ar „Subaru“ su „STI“ suoliukais. Tiesą pasakius, automobilių įvairovė buvo stebinanti.
Bet apie viską iš pradžių. Važiavome į renginį tarp daugybės Subaru, Supra ir kitokio japoniško metalo. Džiaugiuosi, kad pakeliui buvo keli tuneliai, nes garsas juose buvo nuostabus.
Kadangi Olandijoje galima registruoti automobilius su vairu dešinėje, buvo daug egzempliorių, kurie Lietuvos keliuose sutinkami labai retai arba visai nesutinkami.
„RX-7 FD“ yra nesenstančio dizaino pavyzdys. Rotorinio variklio garsas yra didelis pliusas.
Aišku, savininkų skoniai skirtingi ir jie pasirenka eiti skirtingais keliais modifikuodami automobilius.
Taip pat buvo nemažai klasikinių sportinių Toyotų, kurios mažiau ar daugiau išvengė jas modifikuojančių ir kartais išdarkančių entuziastų rankų.
Tikimybė sutikti visiškai gamyklinę „Toyota AE86“ šiais laikais prilygsta tikimybei sutikti trenigais apsirengusį profesorių.
Ši 1973 metais pagaminta „Toyota Celica GT“ buvo pirmasis šio vyro automobilis ir yra viena iš dviejų šiuo metu važiuojančių „Celica GT“ šalyje. Kita stovi muziejuje, o ši yra naudojama savaitgalio pasivažinėjimams vingiuotais keliais. O kas nutiko jūsų pirmajam automobiliui?
Kitas atsidavimo automobiliui pavyzdys - šio žmogaus „Impreza WRC“ projektas. Nors viduje, tai maždaug standartinė STI, išoriškai tai yra ralio bolidas.
Aerodinamika!
Dar ralio meilės.
Anksčiau esanti STI nėra vienintelis pavyzdys, kai visas dėmesys skiriamas automobilio išorei. Vokietijoje galiojantys įvairūs apribojimai automobilių modifikacijoms yra pagrindinis stabdis šios „GT86“ savininkui padaryti taip, kad tai, kas yra po kapotu, atitiktų išorę.
Kitoje skalės pusėje yra įdomus mažas automobiliukas, skirtas tik Japonijos rinkai, tačiau labai populiarus Olandijoje ir JK. „Toyota Glanza“ turi 1.3 litro variklį su turbina, kuris gali išvystyti 200 AG su minimaliomis modifikacijomis, netgi buvo siūloma visų varančiųjų ratų versija. Kainos prasideda nuo 1000 eurų, taigi nelabai nustebau sutikęs žmonių, kurie turi po 3 ar 4 tokias mašinas.
Japoniškų automobilių kultūra prasideda nuo Kei automobiliukų...
Didelių „V.I.P“ stiliaus sedanų...
Neįtikimai tvarkingų projektų...
Iki ricerių, kurie yra nugrūsti į tolimiausią aikštelės kampą, kuriame tvyro stiprus žolės kvapas.
Kai kurie egzemplioriai buvo absoliučiai juokingi.
Žinoma, visiems dalyviams jų automobilis yra jų džiaugsmas ir pasididžiavimas.
„Šį GT-R sutvėrėme per 3 savaites ir dabar jis turi 900 AG.“
Šalia savininkų, besisvaidančių tokiais teiginiais, buvo ratų fanatikai, kurie diskutavo apie retus ratus ir apie tai, ar „Rota“ ir kitų ratlankių kopijos yra šventvagystė.
Ratai labai stipriai prisideda prie automobilio išvaizdos.
Ir jie buvo visokių formų.
„Ronal Teddy“ - labai daug diskusijų keliantys ratlankiai.
Tačiau diskusijų, ar „Mazda MX-5“ yra kone geriausias vairuotojo automobilis kyla retai. Turbūt todėl jų šiame meete tikrai netrūko.
Žibintai pakyla!
Ir suradau tikrą JDM kultūros Šventąjį Gralį - „Nissan R34 Skyline GT-R“.
APGAVYSTĖ!
Buvo ir daugiau automobilių, išgyvenančių asmenybės krizę.
„Rocket Bunny“
Ne iš tolo nepanašu į Jūsų vidutinį japonišką universalą.
Už reportažą dėkojame
Domantui Mizeikiui.