Motyvacija
„Iš kur gi ta meilė automobiliams. Kas paskatino domėtis automobiliais? , - paklausėme Vytenio.
Įprastai, sulaukiame paprasto atsakymo - „domėtis paskatino tėtis, kuris daug laiko praleisdavo garaže“. Tačiau šio vaikino istorija truputėlį kitokia.
Automobiliais Vytenis domėjosi nuo mažens, tačiau jais domėtis paskatino ne tėtis. Tai tiesiog įvyko savaime, be kitų žmonių pastūmėjimo. Nors paauglystėje meilė automobiliams buvo truputėlį prislopusi, tačiau tam buvo labai svari priežastis. Vytenis visą laiką praleisdavo važinėdamas dviračiu. Vis dėlto, kai Vyteniui į rankas pakliuvo jo pirmasis vairuotojo pažymėjimas, susidomėjimas automobiliais grįžo su trenksmu.
„O kaip gi ši Honda atsidūrė pas tave?“ , - paklausėme Vytenio.
Į šį klausimą vaikinas atsakė labai paprastai - „Hondos įsigijimo istorija gana standartiška. Nuspirkau vieną - patiko. Nusipirkau antrą ir pan.“
Visų pirmą vaikino įsigijo Honda Civic 5GEN, 1992 metų. Šį automobilį jis pasirinko dėl keletos priežasčių : nereikalauja daug investicijų, mažos kuro sąnaudos, lengva tvarkyti ir dėl retai gendančių variklių.
„Mašinos kėbulas ir salonas buvo ne pačios geriausios būklės, tačiau apskritai - modelis paliko gerą įspūdį. Ypač patiko valdymo savybės ir variklis, kuris nebijo didelių sūkių.“, - priduria Vytenis.
Pardavus ne pirmos jaunystės ir daug mačiusį 5GEN'ą, vaikinas užsimanė naujesnio, galingesnio ir sportiškesnio 6GEN VTI. Tačiau kaip ir daugelis šio modelio gerbėjų, taip ir Vytenis susidūrė su tomis pačiomis problemos. Nepavyko rasti gerai išlaikyto egzemplioriaus už protingą kainą. Tad vietoj galingo VTI, vaikino rankose atsidūrė štai šis - raudonos spalvos hečbekas su D15Z6 širdimi.
„Automobilį parsigabenau iš Vokietijos. Pavyko rasti nepriekaištingos būklės hečbeką su idealiu salonu ir kėbulu“
Kaip manote, kiek laiko Vytenis važinėjo su standartiniu automobiliu? Vieną dieną? Dvi savaites? O galbūt vienerius metus? Tiek mes, tie jūs šovėte pro šalį.
„Pirmą pusmetį važinėjau su standartiniu automobiliu, tačiau po to pradėjo niežėti rankas - prasidėjo modifikacijos“, - priduria Vytenis.
Kadangi variklio būklė tuo metu tenkino, reikėjo pagalvoti apie išvaizda. Buvo nupirkti du bamperio pažeminimai : Mugen priekyje ir Type R gale. Vėliau atsirado Type R priekinės grotelės, Type R pavarų svirtis, Advan Racing RG-D R16x7R ratlankiai, Eibach ProKit spyruoklės.
Sezonui einant į pabaigą, vaikinas skyrė šiek tiek dėmesio ir variklio skyriui. Buvo pakeistas oro paėmimas, sudėta iš anglies pluošto pagaminta kobra ir KN filtras. Vėliau pakeistas ir išmetimas - standartinis, prakiuręs kolektorius buvo pakeistas į 4-2-1 tipo kolektorių, o standartinį išmetimo bakelį pakeitė MagnaFlow Performance produkcija.
Vis dėlto, net ir po visų atliktų patobulinimų, bendras automobilio vaizdas Vytenio netenkino.
„Trūko drop ir norėjosi labiau „clean“ tipo išvaizdos.“
Taigi, patobulinimų raundas #2 :
Vaikinas nusipirko naujus, platesnius ratus, sužeminti pakabą bei perdažyti visas juodas plastmasines dalis. Vytenis išrinko baltos spalvos, VOLK TE37 replikas (R16X8 su 25 offset'u).
„Iš pradžių galvojau, kad ratai tikrai netilps, nes tokie ratlankių išmatavimai yra tikras iššūkis šiam modeliui, bet išvalciavus arkas bei pavertus šiek tiek galinius ratus, viskas sutilpo gana lengvai.“
O kaip gi drop'as? Automobilį priglausti prie žemės padėjo KONI Yellow Sport amortizatoriai priekyje ir KONI STR.T gale.
Ateities planai
Vytenis teigia, jog ateityje norėtų iš variklio išspausti daugiau galios. Galbūt norėtųsi ir gražesnio variklio skyriaus. Jeigu viskas eisis pagal planą, vaikinas po Civic kapotu sumontuos galingesnį variklį arba Turbo swap'ą.
„Garantuoju - atsiras ir daugiau planų, nes čia kaip pasaka be galo. Pakeiti vieną dalyką ir galvoji, kad čia jau viskas - gana. Tada pamatai kažką naujo ir istorija kartojasi iš naujo.“
Modifikacijų sąrašas
- VTEC-E D15Z6
- K&N oro filtras
- Karboninė šalto oro paėmimo žarna
- 4-2-1 kolektorius
- “Magnaflow Performance” galinis bakelis
- Mugen priekinis lipas
- Type R galinis lipas
- Fog lights
- Type R priekinės grotelės
- TypeR Shift knob
- Koni Yellow Sport priekiniai amortizatoriai
- Koni STR.T galiniai amortizatoriai
- Eibach Pro Kit spyruoklės
- Išvirtimo traukės
- Japan Racing JR3 16×8 ET25
- Falken ZE912 195/45 tires
- Ferodo stabdžių kaladėlės
Galerija :