Seimo konservatoriai dar gruodžio viduryje kreipėsi į Vyriausybę ir pateikė klausimų dėl dar Stasio Dailydkos vadovaujamų „Lietuvos geležinkelių“ sąsajų su Rusija, neskaidrių vidaus sandorių, paramos skyrimo su politikais susijusioms įstaigoms.
Premjeras Saulius Skvernelis dar gruodį Seimo nariams atsakė, kad jų klausimai reikalauja gilesnės analizės. Be to, ankstesniais metais įvykusius įtartinus įmonės vidaus sandorius jau tiria teisėsauga. Įtartinus sandorius tiria ir Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) - pasak jos, privačioms bendrovėms šis verslas buvo labai pelningas, pinigai buvo gryninami per užsienio įmonių tinklą, iš to naudos galėjo gauti ir buvę geležinkelių vadovai.
Žiniasklaida 2016-ųjų pabaigoje rašė apie neskaidriai skirstomą „Lietuvos geležinkelių“ paramą, vidaus sandorius ir partnerystę su Rusijos koncernu „Transmashholding“, iš kurio antrinės įmonės 2012-2013 metais geležinkeliai be konkurso pirko lokomotyvų važiuoklės rėmų už 44,92 mln. eurų. Vienas šio koncerno akcininkų yra Rusijos karinės pramonės koncerno „Kalašnikov“ akcininkas.