Draudimo ekspertai pastebi, jog šiemet dėl švelnaus oro motociklininkų ir motorolerių vairuotojų sezonas prasidėjo anksčiau. Jau kovo mėnesį fiksuojamas šios rūšies privalomojo vairuotojų atsakomybės draudimo augimas.
„Mūsų kraštuose motociklininkų sezonas trunka 6-9 mėnesius, todėl vos sušilus orams, jie skuba į gatves. Kovo mėnesį motociklininkų ir motorolerių vairuotojų privalomojo draudimo apimtys augo daugiau negu trečdaliu, - sakė „PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius Edvardas Skupas.
Pastarųjų metų duomenys rodo, kad daugiausia privalomojo vairuotojų draudimo sutarčių sudaro 35-54 m. amžiaus motociklininkai. Šios amžiaus grupės atstovai sukelia ir mažiausiai įvykių. Antra pagal išdraustumą yra 25 -35 m. amžiaus grupė. Tiesa, įvykių jie sukelia šiek tiek daugiau.
Panašiai, kaip ir automobilių vairuotojai, daugiausia avarijų sukelia jauniausi – 22-24 m. - motociklininkai. Reikia pažymėti, kad tokio amžiaus motociklininkų yra mažiausia. „Motociklas dažniausiai nėra pagrindinė transporto priemonė, o laisvalaikio pomėgis. Tad galime teigti, kad motociklo vairuotojui reikia tiek gyvenimiškos patirties, tiek ir finansinių galimybių“, - pastebi E. Skupas.
Draudikai atkreipia dėmesį, kad tiek motociklininkų, tiek automobilių vairuotojų drausmingumas yra labai svarbus faktorius nustatant draudimo kainą. „Ilgametė patirtis rodo, kad patyrę vairuotojai sukelia mažiau eismo įvykių, todėl ir už draudimą jie moka mažiau. Pavyzdžiui, 7 metų drausmingo vairavimo istoriją turintis klientas moka perpus mažiau, negu pirmametis“, - atkreipia dėmesį Produktų ir rizikos valdymo departamento vadovas.