• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Grožis, ilgai buvęs išimtinai dailiosios lyties privilegija, tampa vis aktualesnis ir vyrams – vyriškos kosmetikos rinka yra viena sparčiausiai augančių pasaulyje: skaičiuojama, kad nuo 2010 iki 2014 metų pasaulinė šio sektoriaus vertė išaugs 4 mrld. JAV dolerių. Augimo tendencijos Lietuvoje panašios, tačiau vartotojų pasirinkimai kol kas smarkiai skiriasi nuo vakarietiškų.

Grožis, ilgai buvęs išimtinai dailiosios lyties privilegija, tampa vis aktualesnis ir vyrams – vyriškos kosmetikos rinka yra viena sparčiausiai augančių pasaulyje: skaičiuojama, kad nuo 2010 iki 2014 metų pasaulinė šio sektoriaus vertė išaugs 4 mrld. JAV dolerių. Augimo tendencijos Lietuvoje panašios, tačiau vartotojų pasirinkimai kol kas smarkiai skiriasi nuo vakarietiškų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Per pastarąjį pusmetį vyriškų kosmetikos produktų pardavimas išaugo 5 proc. Manome, kad ateityje šis sektorius augs dar labiau, nes pastebime, kad stiprioji lytis vis labiau rūpinasi savo išvaizda“, – sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Sarma“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė. Ji pabrėžė, kad seniau didžiąją dalį produktų vyrams pirkdavo moterys, o dabar jie vis dažniau į parduotuves užsuka patys.

REKLAMA

J. Kulickaitės teigimu, per pastaruosius tris mėnesius vyrai, naudodamiesi „Sarmos“ tinklo lojalumo kortelėmis, pirko 1049 prekes, iš kurių 120 buvo vyriškos (11,4 proc.). Vidutinė suma, kurią jie išleido vienam produktui, siekė 105,7 Lt. Vyriškoms prekėms vyrai vidutiniškai išleido 150,88 Lt, moteriškoms ir vaikiškoms - 99,75 Lt.

REKLAMA
REKLAMA

„Didesnę vidutinę sumą vyriškoms prekėms galima paaiškinti šiek tiek mažesne prekių įvairove: vyrai sau dažniausiai perka kvepalus, kurie yra pakankamai brangi prekė, o moterims jie perka ne tik parfumeriją ar dekoratyvinę kosmetiką, bet ir įvairias kūno bei odos priežiūros priemones, kurios paprastai kainuoja pigiau“, – teigė J. Kulickaitė. Pasak jos, tikėtina, kad vyrams vis labiau rūpinantis savo išvaizda, jų pirkinių krepšelis supanašės su moterišku, nes bus skiriama daugiau dėmesio kūno puoselėjimo prekėms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, kol kas lietuviai linkę skirti daugiau pinigų lepinti antrąsias puses nei savo reikmėms: didžiausia moteriškoms prekėms išleista suma – 1310,4 Lt, o vyriškoms kur kas kuklesnė – 558 Lt. Tarp brangiausių įsigytų moteriškų prekių yra japoniška „Kanebo“ kosmetika, „Chanel“ mados namų kvepalai bei „Estee Lauder Resilence Lift Extreme“ veido priežiūros priemonės. Tuo tarpu brangiausios įsigyjamos vyriškos prekės yra kvepalai: naujas „Toni Gard“ vyriškas aromatas, Giorgio Armani „Aqua Di Gio“, vyriški „Carolina Herrera“ kvepalai bei „Chanel Egoiste Platinum“.

REKLAMA

Požiūriui, kad svarbiausia vyriška kosmetikos priemonė – kvepalai, pritaria ir moteriškos lyties atstovės. Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Sarma“ „Facebook“ paskyroje atliktos apklausos metu dauguma atsakiusiųjų teigė, kad neįsivaizduoja vyro būtent be kvepalų. Antroje vietoje liko skutimosi priemonės, trečioje – dezodorantai.

REKLAMA

Tuo tarpu užsienyje vyrauja kiek kitokios tendencijos: labiausiai auganti vyriškos kosmetikos sritis yra odos priežiūra. 2009 m. būtent vyriškų odos priežiūros priemonių rinka augo 7 proc., o sparčiausias augimas fiksuojamas kovos su senėjimu priemonių sektoriuje. Ekspertų teigimu, Vakarų Europoje vyriškų odos priemonių paklausa tampa panaši į moteriškų.

„Tikimės, kad lietuviai taip pat supras, jog neužtenka vien tik švariai nusiskusti ir pasikvėpinti – reikia rūpintis ir savo kūnu, veidu, kovoti su senėjimu. Norėdami paskatinti stipriąją lytį dar labiau rūpintis savo išvaizda, paskelbėme rugpjūtį vyrų mėnesiu“, – sakė J. Kulickaitė. Visą mėnesį „Sarmos“ parduotuvėse perkančių vyrišką kosmetiką laukia nuolaidos ir staigmenos, o parduotuvės konsultantės visuomet patars, kaip grožį puoselėti ir vyrams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų