Stringa „Nissan“ gamyba
Praėjusių metų „Semi-Pro“ lygos vice čempionas Vygantas Rimkus šiemet žengė į aukščiausią Lietuvos čempionato PRO lygą. Debiutiniam sezonui išsikėlė aukštus tikslus, o juos planavo siekti tokio lygio varžybose dar nematytu „Nissan 350Z“ automobiliu, kurį konstravo visą žiemą.
Vis tik „Nissan“ nėra taip sportininkų pamėgtas kaip BMW, tad detalių jį tobulinti nėra taip paprasta surasti, daug ką tenka gamintis, pritaikyti, iš naujo skaičiuoti. Į pirmąjį etapą Veega juo taip ir neišvažiavo. Galiausiai ir antrajam, vyksiančiam šį savaitgalį Kačerginėje pritrūko kelių varžtų. Bet be mašinos kaunietis neliks.
Vygantas Rimkus startuos su Andriaus Vasiliausko BMW E36 M3 bolidu, turinčiu didžiulę lietuvių kompanijos „Turbo Systems“ turbiną, tad jėgos antrosiose varžybose jam netrūks. Ratus suka 720 AG ir 900 Nm sukimo momentas.
Treniruotėse persekioja negandos
„Kaip ir maniškis, šis automobilis turi „Individual Racing Parts“ važiuoklę, rankinį stabdį, pavarų perjungimo svirtį. Viskas pažįstama. Tik kadangi jis senai gamintas ir ilgai stovėjęs, reikėjo jį šiek tiek patobulinti, kad atitiktų šių dienų reglamentą, taip pat „Automotive.lt“ per vieną naktį pasirūpino visais reikalingais skysčiais, automobilis paruoštas važiuoti“, - dar trečiadienį prieš pirmąją treniruotę aiškino Vygantas Rimkus.
O po treniruotės jis jau turėjo naujų bėdų ir dar vieną nemigos naktį, mat pirmuoju bandymu slysti šonu senai stovėjusiam automobiliui nusisuko pusašis, atsirado variklio problemų. Per naktį jas sutvarkė, ketvirtadienį, oficialaus renginio išvakarėse bandys treniruotis vėl.
O treniruočių norint išlaikyti lyderio poziciją čempionate reikės, mat Andriaus Vasiliausko senasis BMW yra kiek kitoks, nei kad Vygantas yra įpratęs vairuoti.
Naujas automobilis pareikalaus naujų įgūdžių
„Dar nesu lenktyniavęs automobiliu su turbina, o „drifto“ varžybose važiavimas automobiliu, kuris turi atmosferinį arba turbininį variklį ženkliai skiriasi. Atmosferiniai varikliai veikia labai tolygiai ir jie yra nuspėjami, o sportinės turbinos turi vėlavimą. Tad sūkių pačioje galios nebūna tiek daug, o kai turbina užsipučia ir atsiranda visi 700 AG, tai jau Dieve, padėk“, - nusijuokė socialinių tinklų sekėjams Veegos vardu pažystamas Vygantas Rimkus.
Pasak jo, norint suvaldyti turbininį automobilį reikia gerų įgūdžių. Atleisti akceleratoriaus negali, nes tada dings galia ir neturėsi jos iš karto. Ratai sukibs ir svies mašiną į griovį. O tai dažniausiai reiškia varžybų pabaigą ir dideles remonto išlaidas. Taip pat reikia gerai jausti pavarų perdavimus ir variklio sūkius laikyti didžiausios galios diapazone.
Šį šeštadienį vyksiančiose „Liqui Moly Uphill“ varžybose lėkti senu, žemesnės lygos treniruočių automobiliu, kaip kad Veega darė Latvijoje, nepavyks. Visai kitokia trasos specifika.
„Tai bus bene greičiausia trasa visam sezone. Startuosime prieš Ąžuolo posūkį ir kilsime į kalną. Kai Latvijoje pavykdavo dideliu greičiu užsistatyti ir slysti lėtėjant, čia visa trasa bus greitėjanti. Taigi jai reikia didelės galios“, - aiškino V. Rimkus.
Kadangi pirmame Rygoje vykusiame Lietuvos „driftingo“ čempionato etape jis pasirodė puikiai, buvo greičiausias tarp visų lietuvių ir surinko daugiausia taškų, Veega ir dabar kelia sau aukščiausius tikslus: išlaikyti lyderio poziciją. Juokiasi, kad kartojasi pirmojo etapo istorija, tad tikisi, kad ir rezultatas atitiks posakį: sunku pratybose, lengva mūšyje.