Didžiausia Baltijos šalių mažmeninio prekybos tinklo maisto produktais operatorė "Vilniaus prekybos" valdoma "VP Market" šių metų sausį Baltijos šalyse pasiekė 261,54 mln. litų (75,75 mln. eurų) apyvartą. Tai 26,7 proc. daugiau nei 2002 metais šį mėnesį, per kurį pardavimų apimtys sudarė 59,79 mln. eurų.
"VP Market" generalinis direktorius Ignas Staškevičius teigia, kad bendrovės apyvarta auga kiekvieną mėnesį, kaip ir planuota. "Sausį augti apyvartai įtakos turėjo prekybos centruose prasidėjęs didysis metų išpardavimas. Pirkėjams pasiūlėme daugiau kaip 8,7 tūkst. pavadinimų įvairių prekių. Be to, auga ir gyventojų perkamoji galia", - sakė I. Staškevičius.
Šiemet "VP Market" Baltijos šalyse planuoja pasiekti 1 mlrd. eurų apyvartą. 2002 metais buvo pasiekta 881,31 mln. eurų (3,043 mlrd. litų), arba 34,5 proc. didesnė apyvarta nei 2001 metais (655,16 mln. eurų).
"VP Market" Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje šiuo metu valdo prekybos tinklą, kurį sudaro 214 prekybos centrų, iš jų Lietuvoje - 165, Latvijoje - 48, Estijoje - 1.
Iš viso praėjusiais metais Lietuvoje ir Latvijoje buvo atidaryta daugiau kaip 60 prekybos centrų. Į prekybos tinklo plėtrą pernai "VP Market" investavo per 160 mln. litų, o 2003 metais investicijoms numatoma skirti 300 mln. litų.
ELTA