Didieji mažmeninės prekybos tinklai skelbia 2003 metų apyvartas ir tvirtina, kad jų augimą labiausiai lėmė plėtra, rašo “Verslo žinios”. Didžiausias mažmeninės prekybos tinklas UAB "VP Market", pernai planavęs 3,45 mlrd. litų apyvartą, vakar ją patikslino - ji siekia 3,6 mlrd. litų - 17,9 proc. didesnė nei 2002 m.
Pasak Igno Staškevičiaus, "VP Market" generalinio direktoriaus, 2003 m. tinkle smarkiai mažėjo kainos, tokios taktikos bus laikomasi ir šiemet. Bendrovė 2004 m. investicijoms Lietuvoje planuoja skirti per 100 mln. litų. Antrasis pagal dydį tinklas "Iki" konstatuoja, jog 2003 m., palyginti su 2002 m., įmonės apyvarta augo 12,3 proc. Aidas Mackevičius, "Iki" finansų direktorius, mano, kad šiemet konkurencija mažmeninėje prekyboje stiprės, tačiau bendrovėms didelės įtakos neturės nei Vokietijos mažmenininkės "Lidl & Schwartz" ("Lidl") pasirodymas, nei su UAB "Rimi Lietuva" susijusios ICA bei "Kesko Food" susijungimas.
ELTA