Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Neleiskite šiam BMW jūsų apgauti. Nors automobilis iš pirmo žvilgsnio atrodo lyg būtų ką tik išvažiavęs iš gamyklos, tačiau didžiausi pasikeitimai buvo atlikti variklio skyriuje.
Atmosferinis, aštuonių cilindrų variklis gavo ESS VT2-625 kompresorių ir naują aušinimo sistemą, kuri padės susitvarkyti su išaugusiu jėgainės pajėgumu. Po šių patobulinimų variklio galia padidėjo net 210 AG iki 630.
Vorsteiner specialistai atsižvelgdami į padidėjusią variklio galią, taip pat sumontavo galingesnę stabdžių sistemą ir naują išmetimo sistemą. Esant reikalui,vieno mygtuko paspaudimu galima keisti išmetimo sistemos skleidžiamą garsą. Vienu metu variklį galima užtildyti, o užplaukus debesėliui galima džiaugtis pilnaverčiu V8 motoro garsu.
Vizualiai automobilis pasikeitė minimaliai. Automobilis gavo Vorsteiner priekinį bamperį, kapotą ir galinį difuzorių,
Neleiskite šiam BMW jūsų apgauti. Nors automobilis iš pirmo žvilgsnio atrodo lyg būtų ką tik išvažiavęs iš gamyklos, tačiau didžiausi pasikeitimai buvo atlikti variklio skyriuje.
Atmosferinis, aštuonių cilindrų variklis gavo ESS VT2-625 kompresorių ir naują aušinimo sistemą, kuri padės susitvarkyti su išaugusiu jėgainės pajėgumu. Po šių patobulinimų variklio galia padidėjo net 210 AG iki 630.
Vorsteiner specialistai atsižvelgdami į padidėjusią variklio galią, taip pat sumontavo galingesnę stabdžių sistemą ir naują išmetimo sistemą. Esant reikalui,vieno mygtuko paspaudimu galima keisti išmetimo sistemos skleidžiamą garsą. Vienu metu variklį galima užtildyti, o užplaukus debesėliui galima džiaugtis pilnaverčiu V8 motoro garsu.
Vizualiai automobilis pasikeitė minimaliai. Automobilis gavo Vorsteiner priekinį bamperį, kapotą ir galinį difuzorių,