Išskirtinis derinys
„Galimybė greitai išvystyti greitį, greita reakcija ir tolygus variklio garsas padaro Volvo V40 vairavimą dar malonesnį, be to, užtikrinama degalų ekonomija ir mažas išmetamųjų CO2 dujų kiekis“, – teigia Volvo Car Group variklių skyriaus viceprezidentas Michaelas Fleisas (Michael Fleiss).
Siekiant užtikrinti pageidaujamą reakciją, malonų vairavimą ir ekonomiškas degalų sąnaudas, Drive-E varikliai siūlomi su nauja 8 pavarų automatine ir 6 pavarų mechanine pavarų dėžėmis, padedančiomis užtikrinti degalų ekonomiją. Modeliuose su automatine pavarų dėže rankiniu būdu pavaras galima perjungti šalia vairo esančiomis rankenėlėmis.
Revoliucinės „i-Art“ technologijos dyzelinis variklis
190 arklio galių ir 400 NM sukimo momentą turinčiame variklyje buvo pritaikyta naujoji i-Art technologija. Kitaip negu Common rail sistema, kuri kiekvienam purkštukui paduoda tokį patį kuro kiekį, naujoji Volvo inžinierių sukurta i-Art technologija kontroliuoja slėgį kiekviename purkštuke.
„Aukšto 2500 barų degalų sistemos slėgio ir „i-Art“ technologijos derinys užtikrino puikius variklio našumo parametrus bei leido pagerint vidutines kuro sąnaudas ir smarkiai sumažinti išmetamųjų dujų emisiją“, – aiškina Michaelas Fleisas (Michael Fleiss).
Dyzelinis variklis taip pat papildytas patobulinta itin modernia dviguba turbina, sumažinta trintimi ir tiksliu aušinimo sistemos vožtuvų vėdinimo sprendimu greitesniam sušildymui po šalto variklio paleidimo.
Kuklus D4 variklio apetitas - 3,3 l/100 km
Dėka naujų technologijų, daugiausiai išloš būsimieji Volvo V40 pirkėjai. Kompaktiškas hečbekas su naujuoju D4 dyzeliniu varikliu šimtui kilometru suvartos tik 3,3 litro šimtui kilometrų. Išmetamųjų dujų emisija sieks tik 85 g/km.
Padidinto pravažumo Volvo V40 Cross Country su tokiu pačiu varikliu suvartos 4 litrus šimtui kilometrų ir išmes 104 g/km.
245 AG keturių cilindrų benzininio T5 variklio su turbina sukimo momentas – 350 Nm. Modelio su 8 pavarų automatine pavarų dėže degalų sąnaudos – 5,8 l/100 km, o išmetamųjų CO2 dujų kiekis – 136 g/km. Šie rodikliai orientaciniai.
Gamyba pradėta 2013 m.
Pirmieji dviejų litrų keturių cilindrų Drive-E varikliai (gamyboje žinomi kaip „Volvo Engine Architecture“ (VEA)) pradėti gaminti 2013 m. rudenį. Nuo 2014 m. gegužės visi naujieji Volvo modeliai (išskyrus XC90) bus siūlomi su naujaisiais „Volvo“ varikliais.