Ši sistema gerokai paspartina įsibėgėjimą ant slidžios kelio dangos. Bandymai su elektriniu „Volvo FH Electric“ ir pakrauta puspriekabe ant blogo sukibimo paviršiaus parodė, kad naujoji sistema sklandų įsibėgėjimą pagerina net 45 procentais.
„Važiuojant slidžia kelio danga ar žvyrkeliu, pagerėjimas yra akivaizdus. Manau, jog ši naujovė padidins darbo našumą, ypač statybų sektoriuje“, – sako „Volvo Trucks“ eismo ir produktų saugumo direktorė Anna Wrige Berling.
Jei sunkvežimis ima slysti, „Active Grip Control“ jutikliai leidžia jo kontrolės sistemai reaguoti į kelio paviršiaus sąlygas ir išmaniai panaudoti elektrinius variklius ir valdymo sistemas, kad padėtų vairuotojui išlaikyti sunkvežimį kelyje.
Naujoji saugumo funkcija taip pat sumažina sąstato susiskersavimo riziką bei padeda lengviau valdyti sąstatą važiuojant be krovinio.
„Įdiegę „Active Grip Control“, suteikiame vairuotojams dar geresnes galimybes įveikti sudėtingus kelius ir reljefo vingius net pačiomis nepalankiausiomis sąlygomis. Tai yra unikali, „Volvo Group“ patentuota funkcija“, – aiškina A. Wrige Berling.
Patobulinimai juntami ir stabdymo metu, nes ši funkcija naudojama regeneraciniam stabdymui, neaktyvuojant stabdžių antiblokavimo sistemos (ABS). Tai padidina efektyvumą, nes dėl regeneracinio stabdymo efektyviau panaudojama energija, o pats stabdymas tampa tolygesnis.
Sukibimo valdymo sistema „Active Grip Control“ diegiama „Volvo FH“, „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ elektriniuose sunkvežimiuose, skirtuose vietiniams pervežimams bei statybų darbams. Speciali „Active Grip Control“ versija taip pat bus siūloma dyzeliniuose bei suskystintomis gamtinėmis dujomis (SkGD) varomuose sunkvežimiuose.