„Volvo Trucks“ atstovų teigimu, vilkikas, kuris bandys pagerinti pasaulio greičio rekordą, turi tik standartinį „D13“ variklį ir „I-Shift Dual Cluth“ vardu pavadintą dvigubos sankabos pavarų dėžę. Likusieji komponentai buvo sukurti pagal užsakymą ir buvo skirti tik rekordą bandysiančiai pagerinti transporto priemonei.
Viena pagrindinių priežasčių, kodėl „Volvo Trucks“ pasiryžo pagerinti pasaulio greičio rekordą, realybėje išbandyti keletą įdomių technologijų ir techninių sprendimų, kuriuos galima laisvai panaudoti gausiai modifikuotame „Volvo“ vilkike, o ne bendro naudojimo keliams skirtuose gaminiuose.
Pasak „Volvo Trucks“ vadovo, Claeso Nilssono, dalis technologijų ar techninių sprendimų ateityje galėtų būti perkelti į standartinius vilkikus.
Reikėtų paminėti, jog greičio rekordui pagerinti skirtas vilkikas turi 2400 arklio galių ir 6000 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę. Tuo tarpu vilkikas sveria 4,5 tonos.