Savybės
Naujasis „Volvo XC60“ gali būti komplektuojamas su galingiausia visoje variklių gamoje itin pažangia ir daug apdovanojimų įvertinta iš tinklo įkraunama hibridine „T8 Twin Engine“ jėgaine, pasiekiančia 407 AG ir iki 100 km/val. leidžiančia įsibėgėti vos per 5,3 sekundes.
„Mes turime plačią galios agregatų gamą. Naująjį „XC60“ galima bus rinktis su dyzeliniu D4 150 AG arba D5 235 AG varikliu su „PowerPulse“ technologija. Taip pat mes siūlome benzininį T5 254 AG arba T6 variklį, kuris turėdamas turbiną ir kompresorių, pasiekia 320 AG ir 400 Nm sukimo momentą“, – pridūrė Henrikas Greenas.
Sklandų ir malonų vairavimą užtikrinančios technologijos slypi ne tik po naujojo „Volvo XC60“ variklio gaubtu. Nauja keturių zonų klimato kontrolės sistema „CleanZone“ iš aplinkos gaunamo oro pašalina kenksmingus teršalus ir daleles, taip salone užtikrinant gaivų lyg Skandinavijoje orą.
Taip pat buvo patobulinta „Volvo Cars“ vairuotojo multimedijos ir jungiamumo sistema „Sensus“, atnaujinta „Volvo On Call“ programėlės išvaizda ir vartotojo aplinka. Kaip ir 90-os serijos modeliuose, savo telefoną su multimedijos sistema galima susieti „CarPlay“ ir „Android Auto“ programėlių pagalba.
Nepakartojami potyriai
„Volvo XC60“ yra toks SUV automobilis, kuris sukurtas ne didžiuotis, bet įkvėpti. Atletiškų formų išorė turi subtilias, laikui nepavaldžios kokybės užuominas. Salonas yra tobulas puikaus išdėstymo, nuostabių medžiagų ir pačių naujausių technologijų derinys – visa tai puikiai persipina tarpusavyje. „Volvo XC60“ suteikia tikrą Skandinavijos patirtį, kuri leis mūsų pirkėjams jaustis ypatingais“, – sako Thomas Ingenlathas, „Volvo Cars“ Dizaino padalinio vyresnysis viceprezidentas.
Naujasis „Volvo XC60“ bus pradėtas gaminti balandžio viduryje Torslandos gamykloje Švedijoje.
Brangesnis už savo pirmtaką
Naujausiomis „Volvo“ koncerno technologijomis aprūpintas antrosios kartos „XC60“ bus brangesnis ir prabangesnis. Pati pigiausia „Volvo XC60“ modelio versija Lietuvoje kainuos nuo 48 100 eurų. Už tai gausite automobilį su 2,0 litrų, 254 arklio galias išvystančiu benzininiu motoru, kuris bus suporuotas su automatine transmisija ir keturių varančiųjų ratų pavara.
320 arklio galių benzininį motorą turintis modelis mūsų šalyje kainuos šiek tiek daugiau - nuo 52 700 eurų. Tuo tarpu hibridinę jėgainę turintis modelis kainuos nuo 63 750 eurų.
Dyzelinių variklių šalininkams bus siūlomos dvi versijos : 190 AG ir 235 AG, kurios kainos atitinkamai 48 900 ir 51 000 eurų.