Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volvo“ apie naująją „SPA“ modulinę platformą kalbėjo ne vieną kartą. Iki šiol žinojome, kad naujoji platforma bus naudojama naujausiuose „Volvo“ markės modeliuose, tačiau daugiau nieko konkretaus.
Naujos platformos konstrukciją sudaro itin tvirto plieno ir aliuminio mišinys. Švedai tikina, kad kuriant naują platformą atsižvelgė ne tik į jos stiprumą, bet ir mažą svorį.
Vis dėlto didžiausias dėmesys buvo skiriamas įvairioms saugumą užtikrinančioms technologijomis. Platforma nuo pat pradžių buvo kuriama taip, kad inžinieriai galėtų kuo lengviau ir kuo paprasčiau sumontuoti įvairiausius daviklius, kameras ir kitas technologijas.
Viena iš naujausių „Volvo“ technologijų, kuri pasirodys naujos kartos „XC90“ - speciali kamera, kuri stebės ar į kelią neišbėga pėstieji arba gyvūnai. Jeigu vairuotojas laiku nesureaguos į iškilusią grėsmę, automobilis sustos pats.
Kita technologija, kuri bus montuojama į naujos kartos „XC90“, o vėliau ir į kitus „Volvo“ automobilius - išmani greičio palaikymo kontrolė. Automatinė greičio palaikymo kontrolė bus aprūpinta nauja „Steer Assist“ technologija, kuri nuolatos stebės kelią ir neleis automobiliui išvažiuoti iš savo linijos.
„Volvo“ apie naująją „SPA“ modulinę platformą kalbėjo ne vieną kartą. Iki šiol žinojome, kad naujoji platforma bus naudojama naujausiuose „Volvo“ markės modeliuose, tačiau daugiau nieko konkretaus.
Naujos platformos konstrukciją sudaro itin tvirto plieno ir aliuminio mišinys. Švedai tikina, kad kuriant naują platformą atsižvelgė ne tik į jos stiprumą, bet ir mažą svorį.
Vis dėlto didžiausias dėmesys buvo skiriamas įvairioms saugumą užtikrinančioms technologijomis. Platforma nuo pat pradžių buvo kuriama taip, kad inžinieriai galėtų kuo lengviau ir kuo paprasčiau sumontuoti įvairiausius daviklius, kameras ir kitas technologijas.
Viena iš naujausių „Volvo“ technologijų, kuri pasirodys naujos kartos „XC90“ - speciali kamera, kuri stebės ar į kelią neišbėga pėstieji arba gyvūnai. Jeigu vairuotojas laiku nesureaguos į iškilusią grėsmę, automobilis sustos pats.
Kita technologija, kuri bus montuojama į naujos kartos „XC90“, o vėliau ir į kitus „Volvo“ automobilius - išmani greičio palaikymo kontrolė. Automatinė greičio palaikymo kontrolė bus aprūpinta nauja „Steer Assist“ technologija, kuri nuolatos stebės kelią ir neleis automobiliui išvažiuoti iš savo linijos.