Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Norite sužinoti Europos ir Kinijos pirkėjų skirtumus? Naujasis Volvo S60 pakraunamas hibridas yra puikus pavyzdys.
Pekino automobilių parodoje debiutuosiantis modelis turi tokias pačias technologijas ir baterijas bagažinėje kaip ir Volvo V60 hibridas, tačiau kompanija norėdama įtikti Kinijos gyventojams, hibridinę versiją pasiūlys tik su sedanu kėbulu ir su benzininiu varikliu. Europos rinkai skirtas modelis turi dyzelinį motorą ir universalo kėbulą.
Taigi, kas slypi po Volvo S60L PPHEV (Petrol Plug-in Hybrid Electric Vehicle) kapotu. Švedai sumontavo dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį motorą, kuris išvysto 238 arklio galias ir 350 NM sukimo momentą. Ant galinės ašies sumontuotas 50 kW galingumo elektrinis motoras, kuris suka galinius automobilio ratus.
Volvo atstovai teigia, jog 306 arklio galias išvystanti hibridinė jėgainė šimtui kilometrų suvartos tik du litrus degalų, o esant reikalui iki 100 km/val. įsibėgės per 5.5 sekundės. Tačiau, tai dar ne viskas. Pasak kompanijos atstovų, automobilis be sustojimų galės nuvažiuoti daugiau kaip 1000 kilometrų.
Deja, bet Europoje šis modelis nebus parduodamas. Norėdami įsigyti Volvo su hibridine pavara, teks įsigyti V60 pakraunamą hibridą.
Galerija :
Norite sužinoti Europos ir Kinijos pirkėjų skirtumus? Naujasis Volvo S60 pakraunamas hibridas yra puikus pavyzdys.
Pekino automobilių parodoje debiutuosiantis modelis turi tokias pačias technologijas ir baterijas bagažinėje kaip ir Volvo V60 hibridas, tačiau kompanija norėdama įtikti Kinijos gyventojams, hibridinę versiją pasiūlys tik su sedanu kėbulu ir su benzininiu varikliu. Europos rinkai skirtas modelis turi dyzelinį motorą ir universalo kėbulą.
Taigi, kas slypi po Volvo S60L PPHEV (Petrol Plug-in Hybrid Electric Vehicle) kapotu. Švedai sumontavo dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį motorą, kuris išvysto 238 arklio galias ir 350 NM sukimo momentą. Ant galinės ašies sumontuotas 50 kW galingumo elektrinis motoras, kuris suka galinius automobilio ratus.
Volvo atstovai teigia, jog 306 arklio galias išvystanti hibridinė jėgainė šimtui kilometrų suvartos tik du litrus degalų, o esant reikalui iki 100 km/val. įsibėgės per 5.5 sekundės. Tačiau, tai dar ne viskas. Pasak kompanijos atstovų, automobilis be sustojimų galės nuvažiuoti daugiau kaip 1000 kilometrų.
Deja, bet Europoje šis modelis nebus parduodamas. Norėdami įsigyti Volvo su hibridine pavara, teks įsigyti V60 pakraunamą hibridą.
Galerija :