• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volvo“ nesiliauna stebinti. Iš pradžių švedai pristatė naujos kartos benzininius ir dyzelinius variklius, vėliau eilė sekė inovatyviam ir nuostabiai atrodančiam „Volvo XC90“. Dabar atėjo eilė dar vienam stebuklui už kurį bus atsakingi „Volvo“ inžinieriai.
Naujame „Volvo“ strateginiame plane yra numačiusi sukurti ne tik taupius bei efektyvius variklius. Didžiausias automobilių gamintojas Švedijoje nepamiršo ir kitokių poreikių turinčių pirkėjų.
„Volvo“ inžinieriai šiuo metu dirba prie gausiai patobulinto 2 litrų, keturių cilindrų benzininio variklio, kuris turės net tris turbinas ir išvystys daugiau kaip 450 arklio galių.
Įdomu yra tai, kad „Volvo“ naujieji varikliai naudos truputėlį kitokią turbinų konfigūraciją. Naujas benzininis motoras turės dvi įprastas ir vieną elektrinę turbiną. Kol dvi turbinos rūpinsis oro pūtimu į cilindrus, trečioji turbina sukauptą orą siųs ne į cilindrus, bet padės „užvesti“ savo koleges (turbinas). Tokiu būdu „Volvo“ inžinieriai tikisi sumažinti turbinų vėlavimą.
Tai reiškia, kad naujasis motoras bus montuojamas į beveik visus „Volvo“ modelius. Pradedant „V40“ hečbeku ir baigiant „XC90“.
„Volvo V40 Polestar“ anyone?

„Volvo“ nesiliauna stebinti. Iš pradžių švedai pristatė naujos kartos benzininius ir dyzelinius variklius, vėliau eilė sekė inovatyviam ir nuostabiai atrodančiam „Volvo XC90“. Dabar atėjo eilė dar vienam stebuklui už kurį bus atsakingi „Volvo“ inžinieriai.
Naujame „Volvo“ strateginiame plane yra numačiusi sukurti ne tik taupius bei efektyvius variklius. Didžiausias automobilių gamintojas Švedijoje nepamiršo ir kitokių poreikių turinčių pirkėjų.
„Volvo“ inžinieriai šiuo metu dirba prie gausiai patobulinto 2 litrų, keturių cilindrų benzininio variklio, kuris turės net tris turbinas ir išvystys daugiau kaip 450 arklio galių.
Įdomu yra tai, kad „Volvo“ naujieji varikliai naudos truputėlį kitokią turbinų konfigūraciją. Naujas benzininis motoras turės dvi įprastas ir vieną elektrinę turbiną. Kol dvi turbinos rūpinsis oro pūtimu į cilindrus, trečioji turbina sukauptą orą siųs ne į cilindrus, bet padės „užvesti“ savo koleges (turbinas). Tokiu būdu „Volvo“ inžinieriai tikisi sumažinti turbinų vėlavimą.
Tai reiškia, kad naujasis motoras bus montuojamas į beveik visus „Volvo“ modelius. Pradedant „V40“ hečbeku ir baigiant „XC90“.
„Volvo V40 Polestar“ anyone?

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų