Neseniai įvykusiuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose, iš Švedijos atvykęs „Volvo XC90“ surinko aukščiausią balų skaičių. Tačiau, kai „Volvo XC90“ nuvyko į Jungtinių Valstijų kelių saugumo institutą atlikti įprastus saugumo bandymus, nustebę liko ne tik patys amerikiečiai, bet ir automobilį sukūrę švedai.
Nors iš pirmo žvilgsnio amerikietiški automobilių saugumo bandymai atrodo taip pat, tačiau Jungtinių Valstijų kelių instituto atliekami bandymai turi vieną išskirtinumą, kuris parodo naujų automobilių silpnąsias vietas.
„Small Overlap Frontal Test“ vardu pavadintame teste automobilis įsibėgėja iki 64 km/val. ir į kliūtį trenkiasi taip, kad ji liestų tik ketvirtį automobilio priekio pločio. Tokiu būdu smūgį sugeria ne visas priekis, o tik 25% priekinės automobilio dalies.
Šis testas pakišo koją ne vienam naujam automobilių gamintojui. Palyginimui, žemiau išvysite „Mazda CX-9“ ir „Volvo XC90“ automobilių bandymus ir pamatysite kaip stipriai skiriasi šių dviejų mašinų pasirodymas „IIHS“ bandymuose.
MAZDA CX-9
REKLAMA
REKLAMA