• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kovo pradžioje Ženevoje prasidėsiančioje tarptautinėje parodoje didžiausią ekspozicijos plotą turės didžiausia Europoje automobilių gamintoja – „Volkswagen”. Šįkart „Volkswagen” parodos lankytojų dėmesį vilios keliomis pasaulinėmis premjeromis.

REKLAMA
REKLAMA

Bene labiausiai iš jų laukta – visiškai naujas ir iki pat parodos atidarymo po didžiausia  paslapties skraiste laikytas „Volkswagen Scirocco“, kurio masinė gamyba Europai jau pradėta, o Šiaurės Amerikos rinką modelis turėtų pasiekti šių metų pabaigoje.

REKLAMA

Po daugiau nei 15 metų pertraukos „Volkswagen” kūrėjų pastangomis vėl atgimusi  legendinio „Scirocco“ trečioji karta, žinoma, nė iš tolo nepanaši į savo pirmtaką. Automobilis sukurtas prieš keletą metų parodyto koncepcinio „Iroc” modelio pagrindu, naudojant PQ35 platformą - tą pačią, kuri naudojama gaminant ir „VW Golf“ bei „VW Touran” modelius.

REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „VW Scirocco“ - 418 cm ilgio, 176 cm pločio ir 137 cm aukščio keturvietis kupė. Pagrindinis „Volkswagen” dizaineris Muratas Gunakas jį paženklino išskirtinėmis  metalinėmis grotelėmis, kurios pakeitė dabar naudojamas V tipo. Saloną pasistengta praturtinti kuo sportiškesne išvaizda, kad rinkos naujokas išsiskirtų iš kitų VW modelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „VW Scirocco“ Ženevoje eksponuojamas su visais imanomais varikliais – trim benzininiais ir vienu turbodyzeliniu. Bazinis agregatas benzininis 1,4 litro TSI 122 AG, kiti benzininiai varikliai - 1,8 litro TSI 160 AG ir 2,0 litro TSI 200 AG. Vienintelis siūlomas dyzelinis agregatas – puikia pažįstamas 2,0 litro TDI 140 AG variklis. Visi motorai, išskyrus bazinį, gali būti komplektuojami ir su „Direct Shift Gearbox” (DSG) transmisija, kurios valdymas sumontuotas vaire.

REKLAMA

Automobilis gaminamas Portugalijoje, toje pačioje gamykloje, kurioje renkami ir „Eos“.

„Volkswagen” kūrėjai viliasi, jog ne mažesnį ažiotažą sukels ir jų europinė premjera –ketverių durų kupė „Passat CC“, kurio pasaulinė premjera įvyko prieš mėnesį tarptautinėje Detroito (JAV) automobilių parodoje.

REKLAMA

„Volkswagen Passat CC” sukurtas lygiuojantis į jau kurį laiką rinkoje esantį „Mercedes-Benz CLS” modelį ir norint pervilioti dalį jo pirkėjų. Naujasis „Volkswagen Passat CC” pagamintas ant „Passat” platformos ir turi daug panašumų su šiuo, anot gamintojų, sėkmingai pardavinėjamu modeliu. Dizainą pasistengta padaryti šiuolaikiškesniu, o salono apdailai panaudotos aukštesnės kokybės medžiagos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ketverių durų kupė automobilio ilgis siekia 4,79 metro (3 cm daugiau nei „Passat“ sedano), plotis – 1,85 m (3,6 cm daugiau nei sedano), o aukštis - 1,41 m (5,6 cm mažiau nei sedano). Pažemintas, bet pailgintas ir praplatintas „Volkswagen Passat CC“ turi 1,1 cm platesnę priekinę bei 1,6 cm galinę tarpvėžes.

REKLAMA

Į Europos rinkai skirtus „Volkswagen Passat CC“ automobilius bus montuojamas vienas iš penkių variklių. Benzininių jėgainių gamą sudaro trys varikliai: 1,8 l TSI 160 AG, 2,0 l TSI 200 AG ir 3,6 l FSI 300 AG.

Dyzelinių motorų gerbėjai galės rinktis vieną iš dviejų TDI variklių - 2,0 l 140 AG arba 2,0 l 170 AG. Priklausomai nuo jėgos agregato, į „Passat CC“ kupė bus montuojama 6 laipsnių mechaninė ir 6 arba 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė DSG.

REKLAMA

Nepaisant to, kad „Passat CC” galinė dalis trumpesnė nei įprasto „Passat” modelio, naujasis automobilis turi talpią bagažinę, kurios tūris siekia 535 litrus. Automobilis turės slankiojantį panoraminį stogą, kurio ilgis - 75 cm, o plotis – 112 cm.

Naujajame „Volkswagen CC” pirkėjai taip pat ras persirikiavimą kelio juostose palengvinančią sistemą (Lane Assist), elektroninę pakabos valdymo sistemą DDC (Dynamic Drive Control), pagalbinę parkavimosi sistemą (Park Assist) ir ACC (Automatic Distance Control), kuri leis automatiškai kontroliuoti distanciją iki priekyje važiuojančio automobilio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tokiomis naujovėmis gamintojai demonstruoja siekius nenusileisti rinkos konkurentams, siūlantiems aukštesnės klasės automobilius („Lexus LS 460″, jau minėtą „Mercedes-Benz CLS” ar „Volvo S80”) ir dar keletą kitų.

Ženevoje demonstruojamas „VW Golf Variant 4Motion” – tai dar viena „Volkswagen” gamintojų pasaulinė premjera. Praėjusiais metais Lietuvos rinkoje debiutavęs „Volkswagen Golf Variant” nuo šiol turės ir visų ratų pavarą, kuri praktiškos, universalios paskirties automobilio gerbėjus pradžiugins ir naujomis, dar didesnio pravažumo galimybėmis.

Ženevoje taip pasaulį išvys ekologiški „VW Passat Ecofuel” ir „VW Sharan Bluemotion”. Pirmą kartą plačiajai publikai rodomas ir „VW Golf Hybrid”, kurio ratus priklausomai nuo aplinkybių suka vienas iš dviejų variklių – dyzelinis arba elektrinis, maitinamas iš elektros baterijų.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų