Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pristatome Jums, skaitytojai, projektą iš Didžiosios Britanijos. Vienas VW fanas iš Australijos atsisiuntė seną automobilį VW Type 3. Šis automobilis buvo gaminamas nuo 1960 metų. Viena iš gamybos vietų - Clayton, Australija. Iš šios gamyklos 1963 metais išriedėjo mūsų aprašomas universalas.
Tuo metu universalas vadinosi Squareback. Type 3 pavadinimas vėliau pakeistas į 1500 ir 1600, kuris priklausė nuo variklio darbinio tūrio. Mūsų aprašomas VW Type 3 turi 3-ių bėgių automatinę pavarų dėžę, oru aušinamą 1,5 litro darbinio tūrio variklį, kuris sumontuotas gale. Automobilio ratai varomi - galiniai. Šis automobilis turi bendrų bruožų su VW Kaffer ir VW Karmann. Gali būti, kad jis net legendinio Passat pro-proseneliu.
Modernizuotas, visiškai restauruotas, kėbulas ir važiuoklė. Senos surūdijusios dalys pakeistos naujomis, blizgančiomis. Vietoje įprastų amortizatorių sumontuoti nauji, oriniai. Variklis sumontuotas gale, po bagažinės grindimis. Tuo tarpu kompresorius, kuris tiekia orą važiuoklės elementams, "sugrūstas" priekyje, po gaubtu. Uždėti Porsche ratlankiai. Tamsūs dažai ir blizgančios chromo dalys kontrastingai dera tarpusavyje. Tiesa, kiek kritikos savininkas sulaukė dėl raudono salono.
Žiūrim video ir foto.
Pristatome Jums, skaitytojai, projektą iš Didžiosios Britanijos. Vienas VW fanas iš Australijos atsisiuntė seną automobilį VW Type 3. Šis automobilis buvo gaminamas nuo 1960 metų. Viena iš gamybos vietų - Clayton, Australija. Iš šios gamyklos 1963 metais išriedėjo mūsų aprašomas universalas.
Tuo metu universalas vadinosi Squareback. Type 3 pavadinimas vėliau pakeistas į 1500 ir 1600, kuris priklausė nuo variklio darbinio tūrio. Mūsų aprašomas VW Type 3 turi 3-ių bėgių automatinę pavarų dėžę, oru aušinamą 1,5 litro darbinio tūrio variklį, kuris sumontuotas gale. Automobilio ratai varomi - galiniai. Šis automobilis turi bendrų bruožų su VW Kaffer ir VW Karmann. Gali būti, kad jis net legendinio Passat pro-proseneliu.
Modernizuotas, visiškai restauruotas, kėbulas ir važiuoklė. Senos surūdijusios dalys pakeistos naujomis, blizgančiomis. Vietoje įprastų amortizatorių sumontuoti nauji, oriniai. Variklis sumontuotas gale, po bagažinės grindimis. Tuo tarpu kompresorius, kuris tiekia orą važiuoklės elementams, "sugrūstas" priekyje, po gaubtu. Uždėti Porsche ratlankiai. Tamsūs dažai ir blizgančios chromo dalys kontrastingai dera tarpusavyje. Tiesa, kiek kritikos savininkas sulaukė dėl raudono salono.
Žiūrim video ir foto.