Šiuo metu kupė kėbulas išgyvena tikrą atgimimą ir yra praturtintas jam nebūdingais, tačiau funkcionalumą didinančiais elementais – tokiais, kaip iš sedano „pasiskolinta“ antra durelių pora gale sėdintiems keleiviams arba hečbekams būdingu dideliu įstiklintu bagažinės gaubtu bei kraulumo didinimo galimybe, atsirandančia nulenkus galinių sėdynių atlošus.
Volkswagen dizaino vadovai prognozuoja, jog ateityje kupė modelių paklausa augs, sudarydama didesnę alternatyvą bei konkurenciją sedanams ir hečbekams. Todėl Volkswagen Sport Coupé Concept GTE būtina laikyti ne tik atskirų išorės dizaino sprendimų demonstracija, bet ir koncepcine visuma, galinčia duoti pradžią naujam modeliui.
Netrukus prasidėsiančiame 2015 metų Ženevos autosalone Volkswagen nudengs uždangą nuo Sport Coupé Concept GTE demonstracinio automobilio.
Jame panaudoti išorės dizaino elementai netrukus paplis kitų kartų serijiniuose Volkswagen automobiliuose.
Po išskirtine naujoviška išvaizda slypi ne mažiau pažangios variklių ir elektronikos technologijos. Judesį automobiliui suteikia įkraunamas hibridinis pavaros mechanizmas, kurį sudaro TSI benzininio variklio ir dviejų elektros motorų trio. Sukimo judesį valdo automatizuota pavarų dėžė, o ratams jį perduoda naujoviška visų ratų pavara.
Netrukus prasidėsiančiame 2015 metų Ženevos autosalone Volkswagen nudengs uždangą nuo Sport Coupé Concept GTE demonstracinio automobilio.
Jame panaudoti išorės dizaino elementai netrukus paplis kitų kartų serijiniuose Volkswagen automobiliuose.
Po išskirtine naujoviška išvaizda slypi ne mažiau pažangios variklių ir elektronikos technologijos. Judesį automobiliui suteikia įkraunamas hibridinis pavaros mechanizmas, kurį sudaro TSI benzininio variklio ir dviejų elektros motorų trio. Sukimo judesį valdo automatizuota pavarų dėžė, o ratams jį perduoda naujoviška visų ratų pavara.