Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volkswagen" gamintojams ir vėl sėkminga metų pradžia. Per pirmuosius du 2013-ųjų mėnesius, „Volkswagen" lengvųjų automobilių markė pristatė 893 400 automobilių arba 9,1 procento daugiau, nei per analogišką praėjusių metų laikotarpį, kai klientams buvo pristatyta 818 800 automobilių.
Palyginus su praėjusiais metais pristatymų skaičiai vasario mėnesį beveik nepasikeitė. Iš viso perduota 401 400 (2012 m. vasarį – 399 700; +0,4 proc.) automobilių.
Vasarį, „Volkswagen" nesugebėjo pilnai pasipriešinti sunkiai konkurencijai ir besitęsiančiai nežinomybei svarbiose Europos rinkose. Tačiau silpnas Vakarų Europos rinkas vis dėlto mums pavyko kompensuoti augančių Azijos ir Okeanijos regionų bei Centrinės ir Rytų Europos rinkų dėka“, – sakė „Volkswagen Group" ir „Volkswagen Passenger Cars" markės valdybos narys pardavimams ir rinkodarai Christianas Klingleris.
Imtinai iki šių metų vasario „Volkswagen Passenger Cars" buvo pristačiusi 231 600 (251 800; -8,0 proc.) automobilių visoje Europos rinkoje. Dėl sudėtingos situacijos Vakarų Europos (įskaitant Vokietiją) rinkose pristatymai krito 11,6 proc. iki 115 800 (pernai - 131 000) vienetų. Per pirmus du metų mėnesius Vokietijoje, „Volkswagen Passenger Cars" klientams pristatė 77 000 (85 000; -9,4 proc.) automobilių.
Tačiau paklausa didėjo Centrinėje ir Rytų Europoje, kur pristatymai kilo 8,4 proc. iki 38 800 (35 800) vienetų, o vien Rusijoje augimas pasiekė 22 500 (20 700; +8,7 proc.) vienetų.
Sausį-vasarį Azijos-Okeanijos regione markė augo 27,7 proc., klientams pristatyta daugiau kaip 425 500 (333 200) automobilių, iš kurių 392 300 (300 300; +30,6 proc.) vienetų teko Kinijai (įskaitant Hong Kongą). Per pirmus du metų mėnesius „Volkswagen" pristatė daugiau kaip 9 800 (12 000; -18,0 proc.) automobilių Indijoje.
Šiaurės Amerikos regione „Volkswagen Passenger Cars" pristatymas išaugo 8,2 proc. iki 90 300 (83 500) vienetų, iš kurių 60 500 (57 800; +4,7 proc.) automobilių - JAV. Per pirmus du metų mėnesius Pietų Amerikos regione kompanija pristatė 112 400 (121 100; -7,2 proc.) automobilių, iš kurių 82 100 (86 700; -5,2 proc.) vienetų - Brazilijoje.
„Volkswagen" gamintojams ir vėl sėkminga metų pradžia. Per pirmuosius du 2013-ųjų mėnesius, „Volkswagen" lengvųjų automobilių markė pristatė 893 400 automobilių arba 9,1 procento daugiau, nei per analogišką praėjusių metų laikotarpį, kai klientams buvo pristatyta 818 800 automobilių.
Palyginus su praėjusiais metais pristatymų skaičiai vasario mėnesį beveik nepasikeitė. Iš viso perduota 401 400 (2012 m. vasarį – 399 700; +0,4 proc.) automobilių.
Vasarį, „Volkswagen" nesugebėjo pilnai pasipriešinti sunkiai konkurencijai ir besitęsiančiai nežinomybei svarbiose Europos rinkose. Tačiau silpnas Vakarų Europos rinkas vis dėlto mums pavyko kompensuoti augančių Azijos ir Okeanijos regionų bei Centrinės ir Rytų Europos rinkų dėka“, – sakė „Volkswagen Group" ir „Volkswagen Passenger Cars" markės valdybos narys pardavimams ir rinkodarai Christianas Klingleris.
Imtinai iki šių metų vasario „Volkswagen Passenger Cars" buvo pristačiusi 231 600 (251 800; -8,0 proc.) automobilių visoje Europos rinkoje. Dėl sudėtingos situacijos Vakarų Europos (įskaitant Vokietiją) rinkose pristatymai krito 11,6 proc. iki 115 800 (pernai - 131 000) vienetų. Per pirmus du metų mėnesius Vokietijoje, „Volkswagen Passenger Cars" klientams pristatė 77 000 (85 000; -9,4 proc.) automobilių.
Tačiau paklausa didėjo Centrinėje ir Rytų Europoje, kur pristatymai kilo 8,4 proc. iki 38 800 (35 800) vienetų, o vien Rusijoje augimas pasiekė 22 500 (20 700; +8,7 proc.) vienetų.
Sausį-vasarį Azijos-Okeanijos regione markė augo 27,7 proc., klientams pristatyta daugiau kaip 425 500 (333 200) automobilių, iš kurių 392 300 (300 300; +30,6 proc.) vienetų teko Kinijai (įskaitant Hong Kongą). Per pirmus du metų mėnesius „Volkswagen" pristatė daugiau kaip 9 800 (12 000; -18,0 proc.) automobilių Indijoje.
Šiaurės Amerikos regione „Volkswagen Passenger Cars" pristatymas išaugo 8,2 proc. iki 90 300 (83 500) vienetų, iš kurių 60 500 (57 800; +4,7 proc.) automobilių - JAV. Per pirmus du metų mėnesius Pietų Amerikos regione kompanija pristatė 112 400 (121 100; -7,2 proc.) automobilių, iš kurių 82 100 (86 700; -5,2 proc.) vienetų - Brazilijoje.