Salone žvilgsnį traukia naujas informacijos ir valdymo centras su 9,2 colio jutikliniu ekranu. Bekelės išvaizdą pabrėžia masyvūs dugno apsaugos skydai, kurių priekiniai ir šoniniai elementai harmoningai pereina į atitinkamai priekinį ir galinį bamperius bei sparnų ir durelių apsauginius antdėklus. Be to pravažumą dar labiau pagerina aukštesnė, nei serijinio antrosios kartos Tiguan prošvaisa.
Važiuojant hibridiniu režimu arba vien tik elektra, nuolat veikia tik galinis elektros variklis. Priekinis variklis automatiškai įsijungia kaip papildomas traukos elementas pablogėjus ratų sukibimui su kelio danga arba įjungiamas vairuotojui pasirinkus vieną iš keleto bekelės režimų.
Šį sudėtingai kuriamą judesį išmaniai paskirsto specialiai šiam konceptui sukurta 4MOTION Active Control visų ratų pavara. Važiuojant vien tik elektra, Tiguan GTE Active Concept gali nuriedėti iki 32 km, o važiuojant hibridiniu režimu - iki 933 km. Šiuolaikinių elektromobilių ir kitos kartos įkraunamų hibridų kontekste tokia rida, ypač vien tik elektrinė, yra daugiau nei kukli, tačiau Volkswagen inžinieriai akcentuoja kitą Detroite debiutuojančio koncepto paskirtį. Jų tikslas pademonstruoti naujos techninės ir elektroninės įrangos galimybes bei važiavimo režimus.
Serijinis modelis bus papildytas daug didesnę ridą užtikrinančiais eigos akumuliatoriais, ir tikėtina, tobulesniais naujausios kartos elektros varikliais. Šiuo metu energijos šaltinį sudaro 64 l talpos benzino bakas ir 12,4 kWh eigos akumuliatorius.
Komentuodamas Tiguan GTE Active Concept pristatymą, Volkswagen vadovas dr. Herbertas Diessas akcentavo, kad šio demonstracinio visureigio paskirtis – pademonstruoti nepriekaištingą elektrinį mobilumą bekelėje, tuo parodant, kaip galbūt važiuos šiek tiek tolimesnės ateities visureigis elektromobilis.