Projekto autoriai teigia, jog noras sukurti greitesnį „Golf R“ gimė išbandžius naujutėlį „Audi RS3“, tačiau greitį mėgstantiems vokiečiams užkliuvo pakankamai konservatyvi automobilio išvaizda, interjeras ir galų gale - kaina. Žinoma, automobilio išvaizda yra subjektyvus dalykas, tačiau „PPH-Motoring“ specialistai mano, jog „Golf R“ yra žymiai gražesnis „VAG“ koncerno kūrinys.
Taigi, ką „PPH-Motoring“ darbuotojai padarė su kelių metų senumo „Golf R“? Visų pirmiausia, vokiečiai išlupo senąjį „TSI“ benzininį variklį ir vietoj jo sumontavo „Audi RS3“ širdį - 2.5 litro, 5 cilindrų agregatą. „RS3“ varikliui į kompaniją vokiečiai pakvietė „GTX30“ turbiną, aukšto slėgio kuro siurblį, efektyviau veikiantį tarpinį suslėgto oro aušintuvą, „PPH-Motoring“ dirbtuvėse pagamintą išmetimo sistemą.
Šių kuklių modifikacijų rezultatas - 626 arklio galios ir 759 Nm sukimo momentas. Priklausomai nuo kelio dangos ir oro sąlygų, sportiškas hečbekas iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3.2 sekundės, nuo 100 iki 200 km/val. įsibėgėti per 5.8 sekundės ir pasiekti 310 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos. Be jokių apribojimų „Golf R600“ galėtų pasiekti 330 km/val. greitį.
Vokiškų automobilių gamintojos vizitine kortelę tapę 5 cilindrų agregatai buvo talpinami į tokius modelius kaip „Audi 100“, „200“, „Sport Quattro“, „S2“, „C4 S4“. Taip pat nereikėtų pamiršti naujų „Audi“ modelių, tokių kaip „RS3“ ar netrukus pasirodysiančio „TT RS“. Tačiau ar žinote kodėl automobilių entuziastai visame pasaulyje taip mėgsta „Audi“ penkių cilindrų benzininį variklį?
Viena išskirtiniausių 5 cilindrų variklio savybių yra stora oda. Šie „Audi“ inžinierių kūriniai sugeba su minimaliomis modifikacijomis atlaikyti 400, 500, 600 ar net 700 arklio galių spaudimą. Automanams mėgstantiems su minimaliomis išlaidomis gauti maksimalų rezultatą, 2.5 litro 5 cilindrų agregatas yra bene idealaus variklis.
Greičio ištroškę vokiečiai, 5 cilindrų agregatą mėgsta naudoti ne tik lenktynėms skirtuose boliduose, bet ir tokiuose automobiliuose kaip „Volkswagen Golf GTI“ ar „Golf R“. Apie pastarąjį šiandien ir pakalbėsime, tik iškart reikėtų pasakyti, jog šis „Golf R“ buvo „pagamintas“ gabių „PPH-Motoring“ specialistų dirbtuvėse.
Vokiškų automobilių gamintojos vizitine kortelę tapę 5 cilindrų agregatai buvo talpinami į tokius modelius kaip „Audi 100“, „200“, „Sport Quattro“, „S2“, „C4 S4“. Taip pat nereikėtų pamiršti naujų „Audi“ modelių, tokių kaip „RS3“ ar netrukus pasirodysiančio „TT RS“. Tačiau ar žinote kodėl automobilių entuziastai visame pasaulyje taip mėgsta „Audi“ penkių cilindrų benzininį variklį?
Viena išskirtiniausių 5 cilindrų variklio savybių yra stora oda. Šie „Audi“ inžinierių kūriniai sugeba su minimaliomis modifikacijomis atlaikyti 400, 500, 600 ar net 700 arklio galių spaudimą. Automanams mėgstantiems su minimaliomis išlaidomis gauti maksimalų rezultatą, 2.5 litro 5 cilindrų agregatas yra bene idealaus variklis.
Greičio ištroškę vokiečiai, 5 cilindrų agregatą mėgsta naudoti ne tik lenktynėms skirtuose boliduose, bet ir tokiuose automobiliuose kaip „Volkswagen Golf GTI“ ar „Golf R“. Apie pastarąjį šiandien ir pakalbėsime, tik iškart reikėtų pasakyti, jog šis „Golf R“ buvo „pagamintas“ gabių „PPH-Motoring“ specialistų dirbtuvėse.