Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Volkswagen markės gerbėjai turbūt kiekvieną naktį meldžiasi automobilių entuziastų dievui, kad didžiausias naujų mašinų gamintojas Europoje kuo greičiau R400 konceptą perkeltų į serijinę gamybą.
Pirmą kartą šis konceptas buvo pademonstruotas Pekino automobilių parodoje, balandį. Daugelis parodos lankytojų buvo nustebinti ne tik koncepcinio automobilio išvaizda, bet ir techninėmis charakteristikomis.
Pati galingiausia Golf R400 versija turi dviejų litrų, keturių cilindrų motorą, kuris išvysto 400 arklio galių ir 450 NM sukimo momentą. 1420 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3.9 sekundės ir pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Kol Volkswagen inžinieriai pluša ties serijinei gamybai skirtu modeliu, tuo tarpu koncepcinis R400 buvo pastebėtas Austrijos sostinėje, Vienoje. Kaip manote, ar praeiviai pro šį automobilį praėjo neatkreipdami dėmesio ar nufilmavo kiekvieną jo nuvažiuotą metrą?
Volkswagen markės gerbėjai turbūt kiekvieną naktį meldžiasi automobilių entuziastų dievui, kad didžiausias naujų mašinų gamintojas Europoje kuo greičiau R400 konceptą perkeltų į serijinę gamybą.
Pirmą kartą šis konceptas buvo pademonstruotas Pekino automobilių parodoje, balandį. Daugelis parodos lankytojų buvo nustebinti ne tik koncepcinio automobilio išvaizda, bet ir techninėmis charakteristikomis.
Pati galingiausia Golf R400 versija turi dviejų litrų, keturių cilindrų motorą, kuris išvysto 400 arklio galių ir 450 NM sukimo momentą. 1420 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3.9 sekundės ir pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Kol Volkswagen inžinieriai pluša ties serijinei gamybai skirtu modeliu, tuo tarpu koncepcinis R400 buvo pastebėtas Austrijos sostinėje, Vienoje. Kaip manote, ar praeiviai pro šį automobilį praėjo neatkreipdami dėmesio ar nufilmavo kiekvieną jo nuvažiuotą metrą?