Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nesuklysime pasakę, jog dabar yra pats geriausias metas įsigyti sportišką hečbeką. Beveik kiekvienas save gerbiantis gamintojas savo modelių gamoje turi bent vieną automobilį, kuris yra praktiškas, patogus, išvaizdus ir beprotiškai greitas.
Nors sportiškų ir dinamiškų hečbekų spektras yra labai platus, tačiau milžiniškos piramidės viršūnėje surasime tik keletą automobilių : „Audi RS3“, „Ford Focus RS“, „Mercedes Benz A45 AMG“ ir „Volkswagen Golf R“. Du galiūnai iš šios kompanijos šį kartą susitiko laisvame pakilimo take, kuriame jiems buvo leista išsiaiškinti tarpusavio santykius.
Prie starto linijos išsirikiavę automobiliai yra labai panašūs, bet ir tuo pačiu labai skirtingi. Vokietijoje gimęs „Volkswagen Golf R“ turi 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris išvysto 300 arklio galių. Automobilis taip pat turi išmanią „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri variklio galią paskirsto ne tik į priekinius arba galinius, bet į kiekvieną ratą atskirai, priklausomai nuo to, kuris turi didžiausią sukibimą su kelio danga.
Tuo tarpu „Golf R“ varžovas yra rimtesnio kalibro žaidėjas. Tai „Ford Focus RS“, kuris turi 2.3 litro darbinio tūrio benzininį variklį su turbina, pajėgų išvystyti 350 arklio galių ir 440 Nm sukimo momentą. Šis jėgos agregatas buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže ir visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Teoriškai, šių lenktynių laimėtojas yra aiškus, tačiau tik teoriškai.
Nesuklysime pasakę, jog dabar yra pats geriausias metas įsigyti sportišką hečbeką. Beveik kiekvienas save gerbiantis gamintojas savo modelių gamoje turi bent vieną automobilį, kuris yra praktiškas, patogus, išvaizdus ir beprotiškai greitas.
Nors sportiškų ir dinamiškų hečbekų spektras yra labai platus, tačiau milžiniškos piramidės viršūnėje surasime tik keletą automobilių : „Audi RS3“, „Ford Focus RS“, „Mercedes Benz A45 AMG“ ir „Volkswagen Golf R“. Du galiūnai iš šios kompanijos šį kartą susitiko laisvame pakilimo take, kuriame jiems buvo leista išsiaiškinti tarpusavio santykius.
Prie starto linijos išsirikiavę automobiliai yra labai panašūs, bet ir tuo pačiu labai skirtingi. Vokietijoje gimęs „Volkswagen Golf R“ turi 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris išvysto 300 arklio galių. Automobilis taip pat turi išmanią „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri variklio galią paskirsto ne tik į priekinius arba galinius, bet į kiekvieną ratą atskirai, priklausomai nuo to, kuris turi didžiausią sukibimą su kelio danga.
Tuo tarpu „Golf R“ varžovas yra rimtesnio kalibro žaidėjas. Tai „Ford Focus RS“, kuris turi 2.3 litro darbinio tūrio benzininį variklį su turbina, pajėgų išvystyti 350 arklio galių ir 440 Nm sukimo momentą. Šis jėgos agregatas buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže ir visų keturių varančiųjų ratų pavara.
Teoriškai, šių lenktynių laimėtojas yra aiškus, tačiau tik teoriškai.