• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Taip, taip, taip. Prieš jūsų akis vėl „Volkswagen" markės automobilis. Kad ir kaip norėtume, tačiau nuo šios markės entuziastų nepabėgsite. Ypač, kai Europoje vienas populiariausių automobilių yra „Volkswagen Bora".
„Bora" buvo „Volkswagen Golf" pusbrolis, kuris turėjo užimti kompaktiško sedano vietą. Tačiau kitaip negu „Golf", pakankamai putlių formų „Bora" stengėsi būti truputėlį kitokia negu įprastai. Žodis - kitokia, nelabai atitinka „Alfa Romeo" standartų, tačiau konservatyvių „Volkswagen" tarpe šis modelis buvo mažas, bet šviežus oro gūsis.
Dabar jau nebegaminamas modelis atrodo surado naują terpę, kurioje gali sulaukti daugybės dėmesio. Per pastaruosius du metus, automobilius mėgstančių tobulinti žmonių susidomėjimas šiuo kompaktišku sedanu išaugo iki neregėtų aukštumų. Kalbame ne tik apie Vokietiją ar Lenkiją, tačiau ir apie Baltijos šalis, Ispaniją, D.Britanija ir t.t. Norėdami išvardinti visas Europos Sąjungos šalis truputėlį nukryptume nuo pagrindinio tikslo.

45
Kodėl tobulinti automobilius mėgstantys žmonės susidomėjo „Bora"? Turbūt reikėtų pradėti nuo automobilio išvaizdos. Kitaip negu „Jetta" ar „Vento", kurie buvo labai panašūs į savo pusbrolį „Golf", 1999 metais pristatyta „Bora" buvo truputėlį kitokią. Putlios kėbulo formos, gan įdomi ir nebūdinga galinė automobilio dalis ir svarbiausia, specialiai „Bora" sukurti priekiniai žibintai, kurie padeda išsiskirti iš kitų „Volkswagen" modelių.
Daugelis automanų teigia, jog norint pagerinti automobilio eksterjerą, reikia pakankamai mažai investicijų. Automobilis, kuriam reikia mažai investicijų visada yra patrauklus visiems ar ne?

38
Taip pat galvoja ir mūsų pakalbintas Maksimas iš Ukrainos. Maksimas teigia, jog viskas prasideda dar nuo mokyklos laikų, kai sėdėdamas suole svajojo apie pirmąjį savo automobilį. Pripažinkime, jog apie tai svajojo kiekvienas žmogus bent truputėlį mėgstantis automobilius.
Šiuo metu Maksimas teises turi jau kelerius metus ir savo gyvenime turėjo ne vieną ir ne du automobilius. Tačiau kodėl jis apsistojo ties šiuo „Volkswagen"? Atsakymas bus paprastas, kurį jau minėjome anksčiau. Lengvai patobulinimams pasiduodantis automobilis, pakankamai pigus išlaikymas ir truputėlį įdomesnė automobilio išvaizda.

29
Vos tik įsigijęs automobilį, Maksimas norėjo, jog automobilis atspindėtų prabangiąją „Bora" pusę. Ne veltui automobilis yra juodos spalvos, turi 18 colių lengvo lydinio ratlankius, kurie užmauti ant 215/35 išmatavimus turinčias padangas.

48
Kita užduotis buvo sumontuoti orinę važiuoklę. Čia į pagalbą atvyko „Low Laboratory", kuri pagal užsakymą šiam automobiliui sumontavo orinę važiuoklę. Vos vieno mygtuko prisilietimui, automobilio aukštis pasikeičia žaibiškai.
Maksimas teigia, jog karts nuo karto mėgsta papramogauti ir automobilį nuleidžia ant aslfato, tikrąją ta žodžio prasme. Tada automobilis traukia ne tik praeivių, bet ir policininkų dėmesį, kurie tokio tipo automobiliams taiko šiokias tokias sankcijas.

7
Paklausus šios stilingos „Boros" savininko kokie jo ateities planai automobilio atžvilgiu, Maksimas sudvejodamas atsako, jog nori pakeisti automobilio interjerą, atnaujinti kėbulo spalvą bei galbūt pasikrapštyti prie variklio.
Kokia jūsų nuomonė?
 p.s už nuotraukas dėkojame Maxg23

Taip, taip, taip. Prieš jūsų akis vėl „Volkswagen" markės automobilis. Kad ir kaip norėtume, tačiau nuo šios markės entuziastų nepabėgsite. Ypač, kai Europoje vienas populiariausių automobilių yra „Volkswagen Bora".
„Bora" buvo „Volkswagen Golf" pusbrolis, kuris turėjo užimti kompaktiško sedano vietą. Tačiau kitaip negu „Golf", pakankamai putlių formų „Bora" stengėsi būti truputėlį kitokia negu įprastai. Žodis - kitokia, nelabai atitinka „Alfa Romeo" standartų, tačiau konservatyvių „Volkswagen" tarpe šis modelis buvo mažas, bet šviežus oro gūsis.
Dabar jau nebegaminamas modelis atrodo surado naują terpę, kurioje gali sulaukti daugybės dėmesio. Per pastaruosius du metus, automobilius mėgstančių tobulinti žmonių susidomėjimas šiuo kompaktišku sedanu išaugo iki neregėtų aukštumų. Kalbame ne tik apie Vokietiją ar Lenkiją, tačiau ir apie Baltijos šalis, Ispaniją, D.Britanija ir t.t. Norėdami išvardinti visas Europos Sąjungos šalis truputėlį nukryptume nuo pagrindinio tikslo.

45
Kodėl tobulinti automobilius mėgstantys žmonės susidomėjo „Bora"? Turbūt reikėtų pradėti nuo automobilio išvaizdos. Kitaip negu „Jetta" ar „Vento", kurie buvo labai panašūs į savo pusbrolį „Golf", 1999 metais pristatyta „Bora" buvo truputėlį kitokią. Putlios kėbulo formos, gan įdomi ir nebūdinga galinė automobilio dalis ir svarbiausia, specialiai „Bora" sukurti priekiniai žibintai, kurie padeda išsiskirti iš kitų „Volkswagen" modelių.
Daugelis automanų teigia, jog norint pagerinti automobilio eksterjerą, reikia pakankamai mažai investicijų. Automobilis, kuriam reikia mažai investicijų visada yra patrauklus visiems ar ne?

38
Taip pat galvoja ir mūsų pakalbintas Maksimas iš Ukrainos. Maksimas teigia, jog viskas prasideda dar nuo mokyklos laikų, kai sėdėdamas suole svajojo apie pirmąjį savo automobilį. Pripažinkime, jog apie tai svajojo kiekvienas žmogus bent truputėlį mėgstantis automobilius.
Šiuo metu Maksimas teises turi jau kelerius metus ir savo gyvenime turėjo ne vieną ir ne du automobilius. Tačiau kodėl jis apsistojo ties šiuo „Volkswagen"? Atsakymas bus paprastas, kurį jau minėjome anksčiau. Lengvai patobulinimams pasiduodantis automobilis, pakankamai pigus išlaikymas ir truputėlį įdomesnė automobilio išvaizda.

29
Vos tik įsigijęs automobilį, Maksimas norėjo, jog automobilis atspindėtų prabangiąją „Bora" pusę. Ne veltui automobilis yra juodos spalvos, turi 18 colių lengvo lydinio ratlankius, kurie užmauti ant 215/35 išmatavimus turinčias padangas.

48
Kita užduotis buvo sumontuoti orinę važiuoklę. Čia į pagalbą atvyko „Low Laboratory", kuri pagal užsakymą šiam automobiliui sumontavo orinę važiuoklę. Vos vieno mygtuko prisilietimui, automobilio aukštis pasikeičia žaibiškai.
Maksimas teigia, jog karts nuo karto mėgsta papramogauti ir automobilį nuleidžia ant aslfato, tikrąją ta žodžio prasme. Tada automobilis traukia ne tik praeivių, bet ir policininkų dėmesį, kurie tokio tipo automobiliams taiko šiokias tokias sankcijas.

7
Paklausus šios stilingos „Boros" savininko kokie jo ateities planai automobilio atžvilgiu, Maksimas sudvejodamas atsako, jog nori pakeisti automobilio interjerą, atnaujinti kėbulo spalvą bei galbūt pasikrapštyti prie variklio.
Kokia jūsų nuomonė?
 p.s už nuotraukas dėkojame Maxg23

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų