• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip bebūtų keista, tačiau Audi markės automobiliai ne visada buvo orientuoti į BMW arba Mercedes Benz pirkėjų kišenę. Jeigu trumpam sugrįžtume į aštuntą dešimtmetį, pasaulyje buvo tik keletas įdomių ir daugeliui prieinamų sedanų.
Paklauskite savo draugų. Daugelis greičiausiai pasiūlys Datsun 510, Volkswagen Jetta. Galbūt Honda ar Toyota, bet tikrai ne Audi. Jeigu būtų kalbama apie 20-30 senumo Audi modelius, daugelis jums pasakytų vieną žodį - Quattro! Vis dėlto, jeigu atsiverstume Audi klasikinių automobilių katalogą, jame išvystume daug įdomių modelių. Vienas iš jų - Audi 80.
Kaip bebūtų keista, tačiau galvojant apie aštunto dešimtmečio automobilius, į galvą dažniausiai šauna japoniškos mašinos. Galbūt, tai filmų ir muzikinių vaizdo klipų įtaka?
Vienaip ar kitaip, Audi 80 pirmą kartą Europoje pasirodė dar 1972 metais ir buvo siūlomas su keturių durų sedano ir dviejų durų kupė kėbulais. Kaip ir kiti Audi markės modeliai, taip ir prie Audi 80 kūrimo nemažai prisidėjo Volkswagen inžinieriai, kurie buvo pradėję migravimą nuo galinių varomųjų ratų į priekinius.

Kaip bebūtų keista, tačiau Audi markės automobiliai ne visada buvo orientuoti į BMW arba Mercedes Benz pirkėjų kišenę. Jeigu trumpam sugrįžtume į aštuntą dešimtmetį, pasaulyje buvo tik keletas įdomių ir daugeliui prieinamų sedanų.
Paklauskite savo draugų. Daugelis greičiausiai pasiūlys Datsun 510, Volkswagen Jetta. Galbūt Honda ar Toyota, bet tikrai ne Audi. Jeigu būtų kalbama apie 20-30 senumo Audi modelius, daugelis jums pasakytų vieną žodį - Quattro! Vis dėlto, jeigu atsiverstume Audi klasikinių automobilių katalogą, jame išvystume daug įdomių modelių. Vienas iš jų - Audi 80.
Kaip bebūtų keista, tačiau galvojant apie aštunto dešimtmečio automobilius, į galvą dažniausiai šauna japoniškos mašinos. Galbūt, tai filmų ir muzikinių vaizdo klipų įtaka?
Vienaip ar kitaip, Audi 80 pirmą kartą Europoje pasirodė dar 1972 metais ir buvo siūlomas su keturių durų sedano ir dviejų durų kupė kėbulais. Kaip ir kiti Audi markės modeliai, taip ir prie Audi 80 kūrimo nemažai prisidėjo Volkswagen inžinieriai, kurie buvo pradėję migravimą nuo galinių varomųjų ratų į priekinius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Blairs-Audi-Fox-on-Tramonts-4114-Edit1


Verskime kitą puslapį ir pasižiūrėkime į šį nuostabų ir puikiai išlaikytą Audi 80 egzempliorių. Vietoj stulbinančio modifikacijų sąrašo, išgirsite tik keletą esminių pakeitimų, kurie padėjo transformuoti klasikinį automobilį į kai ką labai įdomaus ir netradicinio.
Automobilio savininkas Blair'as teigia, jog siekė turėti mašiną, kurią būtų galima naudoti kiekvieną dieną. Vietoj ekstremalaus sužeminimo, jis pasirinko šiek tiek racionalesnę konfigūraciją.

REKLAMA

Blairs-Audi-Fox-on-Tramonts-4408


Didžiausi pasikeitimai įvyko po mašinos kapotu. Vietoj silpnučio, aštuntame dešimtmetyje sukurto variklio, Blair'as sumontavo pakankamai modernų, keturių cilindrų, 1.8 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvysto 150 arklio galių. Drago lenktynių su tokiu agregatu nelaimėsi, bet jo pilnai užtenka norint Audi 80 naudoti kiekvieną dieną.

REKLAMA
REKLAMA

Blairs-Audi-Fox-on-Tramonts-4453


Kitas pasikeitimas yra raudonos, odinės sėdynės, kurios buvo sukurtos specialiai šiam automobiliui.  interjeras ir ratlankiai,kurie atrodo buvo sukurti specialiai šiam modeliui.

Blairs-Audi-Fox-on-Tramonts-4782


Paskutinis ir pats pastebimiausias pasikeitimas - ratlankiai. Atrodo, jog jie buvo sukurti specialiai šiam modeliui. 10/10!

Blairs-Audi-Fox-on-Tramonts-4808


Suradote ką nors įdomaus interneto platybėse? O gal norite parodyti savo automobilį? Yra trys būdai : 
[email protected]
https://mano.automanas.lt ir
https://www.facebook.com/automanas


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų