Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Visi žinome tą puikią istoriją kaip Ferruccio Lamborghini 1963 metais nuėjo pas Ferrari patarti, ko trūksta jų naujam super automobiliui. Ferrari jam patarė grįžti namo, ir toliau gaminti savo traktorius. Taip 1966 metais gimė pirmas Lamborghini pavadintas Miura.
Nors niekas neabejoja Lamborghini automobilių išskirtinumu, tačiau su kokybe kur kas prasčiau. Kalbėti apie Lamborghini ir kokybe yra tas pats kaip pasakoti, kad S. Berlusconi yra ištikimas savo žmonai. Kokybės trūkumas privedė Lamborghini prie bankroto.
Dar reikalus pablogino nesėkminga 1980 metais vykusi "santuoka" su Chrysler. Ir reikalai pagerėjo tik 1998 metais automobilio markę įsigijus Audi. buvo nuspręsta maksimaliai palikti Lamborghini autentinką. Labai panašiai kaip VW pasielgė su Bugatti.
Vokiečiai pastatė visiškai naują gamyklą, kur įdiegė pačias našiausias technologijas. Juk didelė automobilio dalis susideda iš anglies pluošto (karbono), todėl detalėms pagamintoms iš anglies pluošto nuolatos skiriamas didžiausias dėmesys.
Kad gamyklą perėmus vokiečiams reikalai tikrai pasitaisė rodo iš skaičiai. Iki 2010 metų buvo parduota 10.000 naujųjų Lamborghini Gallardo automobilių. Ir tai viršijo visų kada nors iki tol pagamintų Lamborghini skaičių.
Gamykloje matoma vokiška tvarka. Kiekvienas daiktas turi savo vietą, kiekvienas darbuotojas turi savo darbą. Galite įsitikinti patys.
Visi žinome tą puikią istoriją kaip Ferruccio Lamborghini 1963 metais nuėjo pas Ferrari patarti, ko trūksta jų naujam super automobiliui. Ferrari jam patarė grįžti namo, ir toliau gaminti savo traktorius. Taip 1966 metais gimė pirmas Lamborghini pavadintas Miura.
Nors niekas neabejoja Lamborghini automobilių išskirtinumu, tačiau su kokybe kur kas prasčiau. Kalbėti apie Lamborghini ir kokybe yra tas pats kaip pasakoti, kad S. Berlusconi yra ištikimas savo žmonai. Kokybės trūkumas privedė Lamborghini prie bankroto.
Dar reikalus pablogino nesėkminga 1980 metais vykusi "santuoka" su Chrysler. Ir reikalai pagerėjo tik 1998 metais automobilio markę įsigijus Audi. buvo nuspręsta maksimaliai palikti Lamborghini autentinką. Labai panašiai kaip VW pasielgė su Bugatti.
Vokiečiai pastatė visiškai naują gamyklą, kur įdiegė pačias našiausias technologijas. Juk didelė automobilio dalis susideda iš anglies pluošto (karbono), todėl detalėms pagamintoms iš anglies pluošto nuolatos skiriamas didžiausias dėmesys.
Kad gamyklą perėmus vokiečiams reikalai tikrai pasitaisė rodo iš skaičiai. Iki 2010 metų buvo parduota 10.000 naujųjų Lamborghini Gallardo automobilių. Ir tai viršijo visų kada nors iki tol pagamintų Lamborghini skaičių.
Gamykloje matoma vokiška tvarka. Kiekvienas daiktas turi savo vietą, kiekvienas darbuotojas turi savo darbą. Galite įsitikinti patys.